Forumet - Ang. UM-träffen i STLHM den 21:a Juli

Ang. UM-träffen i STLHM den 21:a Juli

1885 0 2284
Okey, folks. Foams är hemma med plåster på näsan och jag är en (extremt) bra vän så jag sammanställer på vederbörandes begäran en liten sammanställning av UM-träff tråden. När, var, hur och liknande frågor kan ni finna besvarade här. Detta är alltså numera den oficiella UM-träff-tråden. Den andra kan ni OT'a och spamma i eller wtvr.

Anyways. The drill goes:

Beachparty @ Hässelby strand (?)
Alla förvirrade själar möter Foamy upp vid 14:00-14:30-15:00-tiden vid bögringen (centraler). Kom gärna med förslag på en mer specifik tid.
Alla aspies och socialt missanpassade (hej um!) får ta med sig en irl-polare att hålla i handen. The more, the merrier!

En lista på vilka som kommer kanske skulle vara passande?
Anyhow. Nu får vi vara konstruktiva! Foamy hälsar!

Edit: På beordran av "the upstairs" accepteras ingen spam. Sitter du hemma och gråter för att um-träffen inte blir av i din hemstad - tough luck. Ni behöver inte uttrycka det i tråden. We propably don't even care. Vill ni komma så PM:a egalite så vi kan få ihop en lista på vilka som kommer. Kom gärna med förslag på en mer passande strand än i Hässelby. Gärna något mer centralt. Uppsamling sker som sagt vid 14-15 vid bögringen. Ni som vill komma senare kan lunka dit själva.

ÄNDRAT 2007-07-19 13:07
Av... eh... div. medicinska anledningar (hehe) pratade Foamy ngt om att ha träffen lite senare på dagen. Mer info ang. det kmr sen.

ÄNDRAT 2007-07-20 11:19
Jag och Foamy kommer till centralen runt 16:00 och drar ca. 16:20!

Spana också in: