Aviseringar
Rensa alla

Angående allt tjafs


Ämnesstartare

Jag finner den nyfunna lågstadielärarmoralen oroväckande, och undrar vart den kommer ifrån?

För övrigt finns det en tråd till att klaga på moderering.


   
Citera
Ämnesstartare

åh, har försökt predika detta men utan resultat, hoppas att ett tyngre namn (som skräckinjagande sad) kan bita på fenomenet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hoppas att ett tyngre namn (som skräckinjagande sad)

[cool]

Postorderhoran:

åh, har försökt predika detta men utan resultat, hoppas att ett tyngre namn (som skräckinjagande sad) kan bita på fenomenet.

Gillar att någon annan ser det! [love] Först var det komiskt, men nu är det bara drygt. Halva grejen med um är ju den elaka humorn liksom. Tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är bra om människor försöker vara snälla, om de gör någon ledsen genom att vara dumma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag tycker det är bra om människor försöker vara snälla, om de gör någon ledsen genom att vara dumma 🙂

Skulle förstå detta ifall, i detta fallet, borgeus faktiskt hade uttryckt att han var ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk har la tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Folk har la tråkigt.

Ser inte hur man löser det genom att vara tråkigare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Ser inte hur man löser det genom att vara tråkigare [no-no]

De har något att lägga energi på och därav dämpar tristessen för tillfället? Eller så finner de moralpredikande roligt, dunno.

Har alltid varit så på UM att man jävlas med allt och alla. Den raggande parten av UM har, vad jag vet, alltid varit utsatt för pikar.

Aja.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte kul att vara mod och inte missbruka makten.

Don't blame the player, blame the game. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

De har något att lägga energi på och därav dämpar tristessen för tillfället? Eller så finner de moralpredikande roligt, dunno.

Har alltid varit så på UM att man jävlas med allt och alla. Den raggande parten av UM har, vad jag vet, alltid varit utsatt för pikar.

Aja.[zzz]

Skumma människor. Kan dock stämma, läskigt i så fall..

Jo, men precis. Förstår inte vad som har förändras under de senaste dygnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, låt oss istället återgå till att spamma och dösnacka. Tvi vale för att diskutera något med substans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, låt oss istället återgå till att spamma och dösnacka. Tvi vale för att diskutera något med substans.

Vad vill du ha sagt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Vad vill du ha sagt?

att det inte är konstigt att um fått självutnämnda kamratstödjare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gissning bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

att det inte är konstigt att um fått självutnämnda kamratstödjare

Kamratstödjarna spammar ju, två likadana trådar mm [no-no]


   
SvaraCitera