Aviseringar
Rensa alla

Angående att ragga utanför krogen


Ämnesstartare

Tilda1988:

ja man kan träffa nån genom kompisar eller genom internet tex o prata först o så

vad gör du ute i verkliga livet för att få en "date" utan att gå på utseende då? eller liger det inte i din natur alls? och nätdating..?


   
SvaraCitera

llooll:

Kille: Ja (Du röstade på detta alternativ)

Förutsatt att han var snygg så ja självklart! [y]


   
SvaraCitera

llooll:

vad gör du ute i verkliga livet för att få en "date" utan att gå på utseende då? eller liger det inte i din natur alls? och nätdating..?

träffar folk av slump


   
SvaraCitera

beror ju helt på vilket intryck han ger. skulle nog tänka att han verkar desperat men om han såg ut som en snygg självsäker lycklig kille kunde man ju göra ett undantag


   
SvaraCitera

llooll:

Tjej: Nej (Du röstade på detta alternativ)

Har sagt nej. Läskigt. [mad]

Har blivit bjuden på fika, fest och blabla men nej. Det är bara läskigt. [mad]


   
SvaraCitera

soimpolite:

beror ju helt på vilket intryck han ger


   
SvaraCitera

llooll:

Tjej: Ja (Du röstade på detta alternativ)

soimpolite:

beror ju helt på vilket intryck han ger. skulle nog tänka att han verkar desperat men om han såg ut som en snygg självsäker lycklig kille kunde man ju göra ett undantag

Behövs det sägas mer? Om man får äcklig-creepy-kille-vibbar blir det nej, får man trevlig-sane-kille-vibbar blir det ja 🙂 Fast jag skulle undra vad det var för fel på honom som var så desperat att han raggar på mig [crazy]

Penstrokes:

Vad skulle problemet vara? "Nej du, håll det där innanför krogdörrarna där jag inte hör vad du säger! ÄCKEL! [mad]"

[love] [bigcheers]


   
SvaraCitera

alltså är chockad :s krogen är ju det absolut mest patetiska stället nånsin :s
De tjejer jag börjat prata med på stan har bara blivit glada, på krogen är det ju så uppenbart vad man vill, känns onaturligt


   
SvaraCitera

llooll:

Kille: Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

alltså är chockad :s krogen är ju det absolut mest patetiska stället nånsin :s
De tjejer jag börjat prata med på stan har bara blivit glada, på krogen är det ju så uppenbart vad man vill, känns onaturligt

Jag håller med till 100%


   
SvaraCitera

Tickstart:

på krogen är det ju så uppenbart vad man vill, känns onaturligt

Onaturligt att va kåt? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Kille: Ja (Du röstade på detta alternativ)

men krogen är väl bra det med.. inte som att man går helt ensam till krogen och ba "undra vem som vill knulla".. man kan ju träffa trevliga människor där också.. lättare att ta kontakt med lite öl med i bilden


   
SvaraCitera

Zwift:

Onaturligt att va kåt?

men det är ju ingen hemlighet varför man pratar med nån på krogen (jag personligen har aldrig försökt), att gå upp till nån i en oladdad miljö visar ju större engagemang och mod Amirite? [mad] de är liksom inte lika beredda på det [cute]


   
SvaraCitera

mICHE:

inte som att man går helt ensam till krogen och ba "undra vem som vill knulla"..

Heh [blush]

Tickstart:

men det är ju ingen hemlighet varför man pratar med nån på krogen (jag personligen har aldrig försökt), att gå upp till nån i en oladdad miljö visar ju större engagemang och mod Amirite?

Youarerite!


   
SvaraCitera

llooll:

Kille: Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera