Aviseringar
Rensa alla

Angående bemötandet på UM


Ämnesstartare

någon mer än jag som är väldigt trött på att få taskiga eller dumma kommentarer när man skriver ett seriöst inlägg här på UM?![mad][n][rolleyes][surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror/vet att alla blivit utsatta för det. Du är inte ensam.


   
SvaraCitera

Du vet nog inte vad "klickar" betyder.


   
SvaraCitera

No.


   
SvaraCitera

ärlighet brukar ge den känslan


   
SvaraCitera

isola:

Du vet nog inte vad "klickar" betyder.

Tror hon menar att alla ska klicka på rubriken och på så sätt ta sig in i tråden. Men jag kan ha fel (ej ironi)


   
SvaraCitera

Dekadent:

Tror hon menar att alla ska klicka på rubriken och på så sätt ta sig in i tråden. Men jag kan ha fel (ej ironi)

Mm, övervägde också det. Eller att alla klickar iväg dumma kommentarer.. men underligt uttryckt isf.


   
SvaraCitera

Du har valt fel forum om du vill ha ett seriöst svar helt enkelt.


   
SvaraCitera

Miccafan:

seriöst inlägg här på UM

höh[rolleyes]


   
SvaraCitera

OF 5:

ärlighet brukar ge den känslan

Väl talat! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Tror hon menar att alla ska klicka på rubriken och på så sätt ta sig in i tråden. Men jag kan ha fel (ej ironi)

Ja, de va så ja menade..


   
SvaraCitera

isola:

Mm, övervägde också det. Eller att alla klickar iväg dumma kommentarer.. men underligt uttryckt isf.

Miccafan:

Ja, de va så ja menade..

[cool][cool]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tycker att man brukar få de svar man förtjänar. Skapar man en intressant och välformulerad tråd så får man oftast vettiga svar tillbaka. Om man skriver: "heii d e så att ja har en navel peirsing som blivit infeckterad kan ja hella backardi på den lr??" så får man räkna med att inte få några speciellt intellektuellt stimulerande svar heller.


   
SvaraCitera

Jag har alltid fått ett underbart bemötande, älskar folket här. Alla verkar vara så fina på sitt eget sätt! [love][blush]


   
SvaraCitera

Det går i perioder. Elaka kommentarer kommer från folk som har dåliga dagar, bara. Det sa Tyra till mig.


   
SvaraCitera