Aviseringar
Rensa alla

Angående graviditet & sex.


Ämnesstartare

Tjena, ja kommer nog få till det med en tjej (SOM ÄR OSKULD) senare mot helgen, det första problemet ligger nog i att hon kan vara för trång.
Det jag hört är att hon ska vara väldigt våt innan man börjar köra helt enkelt. Det andra problemet, jag kommer nog vara full under processen. Om det är nu så att ja kommer in smidigt, och vi kör på.. och jag kommer i henne, hur stor är risken att hon blir gravid? hon är 14 nu, ganska smal! inte jätte färdigutvecklad på det sättet. Men, jag antar också att hon inte tar P-Piller eller Dagenefter.. så hur skall ja ta mig till?

Seriösa svar tack 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Idiot


   
SvaraCitera

Vart riktigt äcklad utav dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, notera att ja är ett år äldre, ja är ingen pedofil om de e så ni uppfattade det.


   
SvaraCitera

äckeltroll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

milfmilfmilf:

Haha, notera att ja är ett år äldre, ja är ingen pedofil om de e så ni uppfattade det.

Räknas dock som våldtäkt mot barn oavsett om hon är med på det eller ej [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

troll [sad]


   
SvaraCitera

Crypto:

Räknas dock som våldtäkt mot barn oavsett om hon är med på det eller ej [cute]

Förklara dig?


   
SvaraCitera

milfmilfmilf:

Haha, notera att ja är ett år äldre, ja är ingen pedofil om de e så ni uppfattade det.

Har inte med det att göra. Grejen är att du inte har koll på någonting och tänker ta en tjejs oskuld när du själv är onykter.

Ha inte sex med henne. Hon kommer inte att njuta.


   
SvaraCitera

Tycker att du ska ge fan i att ligga med henne om ni inte är intresserade av varandra på riktigt.. Det är inget bra vis för henne att förlora oskulden på, under en full kille som inte ens verkar bry sig om ifall HAN GÖR HENNE gravid. Man använder kondom, fattar du väl?


   
SvaraCitera

Lämna henne ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Förklara dig?

"Linnea" och "Oscar" som exempel från Bjästaskolan. Hon var 14 han var 15+ (minns ej exakt) sprutade på henne, det räknades som våldtäkt mot barn då man räknas som barn upp tills man fyller 15.

Menar inte att TS kommer bli dömd för det då det nog inte kommer komma upp till ytan, men han borde inte ha sex med henne för att:

stereo total:

Grejen är att du inte har koll på någonting och tänker ta en tjejs oskuld när du själv är onykter.

Ha inte sex med henne. Hon kommer inte att njuta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

milfmilfmilf:

Men, jag antar också att hon inte tar P-Piller eller Dagenefter.. så hur skall ja ta mig till?

ta den löjliga regnhatten


   
SvaraCitera

Crypto:

Hon var 14 han var 15+ (minns ej exakt) sprutade på henne, det räknades som våldtäkt mot barn då man räknas som barn upp tills man fyller 15.

Det räknas bara som våldtäkt om tjejen är ovillig. Eller har det bildats en ny lag för saken?


   
SvaraCitera