Aviseringar
Rensa alla

angående kondom typ


Ämnesstartare

okej en snabb fråga, har funderat på de hur fan man gör om man vill skicka efter kondomer utan att ens föräldrar märker nåt [cute]


   
Citera

kan du innte bah köpa i en a ffär lr taa på ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera

kfufu:

på de hur fan man gör om man vill skicka efter kondomer utan att ens föräldrar märker nåt [cute]

skicka efter? Gå till ungdomsmottagningen och be om några, de flesta ger ut gratis.

Men jag tror inte dina föräldrar bryr sig speciellt mycket om du behöver kondomer. De tycker väl mest att det är bra att du skyddar dig.


   
SvaraCitera

Finns ju internetbutiker som tillhandahåller detta, men det verkar väldigt omständigt att skaffa dem på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men daah så fan klart jag köper dom vanligt [confused]
kom bah å tänka på saken


   
SvaraCitera

Man kan få i diskreta paket.


   
SvaraCitera

fega jävel


   
SvaraCitera

vissa internetshopar kanske skickar med sms-avi o då e d ju kolugnt som ni förstår


   
SvaraCitera

Hänskapt:

kolugnt


   
SvaraCitera

ta från ungdoms mottagningen?


   
SvaraCitera

ungdomsmottagningen


   
SvaraCitera

kfufu:

men daah så fan klart jag köper dom vanligt [confused]

Varför skicka efter om du kan gå till en affär och skaffa?

Aja, men om du vill köpa grejer utan att föräldrarna ser vad så brukar man kunna köpa "vuxna" saker så att de kommer i ett väldigt diskret/anonymt paket, typ brun kartong bara. Antingen hämtar du ut det någonstans, eller så kanske det finns hemleverans.

Är du inte över 18 så vet jag inte om du kan beställa sådana saker på internet dock, jag har ingen erfarenhet av internetköp. Håller mig till Apoteket 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm det kommer i diskreta paket. be kompisen ta emot paketet? ljug om de för dina föräldrar o säg att det är nått billigt skit från ebay.. betala de på postförskott så måste du hämta ut de i närmsta postställe och då får du bara ett brev hem om att du har ett paket att hämta.


   
SvaraCitera