Aviseringar
Rensa alla

Angående skyltdockor


Ämnesstartare

Skall de ha bröstvårtor eller inte?


   
Citera
Ämnesstartare

Från början har alla skyltdockor bröstvårtor men jag stjäl dem för att ha för mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig lagt märke till............. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på vad de är skyltdockor för. Underkläder eller andra kläder? Det kan vara bra att de liknar de flesta människornas kroppar så man som kund kan se hur klädesplagget kommer se ut på kroppen och lockas till att köpa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: Från början har alla skyltdockor bröstvårtor men jag stjäl dem för att ha för mig själv.

skönt tempus


   
SvaraCitera

Hjärtlös:
Det beror på vad de är skyltdockor för. Underkläder eller andra kläder? Det kan vara bra att de liknar de flesta människornas kroppar så man som kund kan se hur klädesplagget kommer se ut på kroppen och lockas till att köpa det.

då får de gärna också vara åtminstone dubbelt så "tjocka" också. de minsta storlekarna passar inte ens dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Det beror på vad de är skyltdockor för. Underkläder eller andra kläder? Det kan vara bra att de liknar de flesta människornas kroppar så man som kund kan se hur klädesplagget kommer se ut på kroppen och lockas till att köpa det.

men då borde de inte vara storlek 0


   
SvaraCitera

k1PL2PU.jpg

det värsta är ju att hon till höger ser "mullig" ut i jämförelse, vilket hon verkligen inte är. hon har ju till och med ett jävla thigh gap lol...

uzjBDy7.jpg


   
SvaraCitera
reben

läskigt när dom låssas va  mänskor när dom nt e de som aliens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

då får de gärna också vara åtminstone dubbelt så "tjocka" också. de minsta storlekarna passar inte ens dem.

Mm vissa affärer har ganska bra skyltdockor men inte alla. 

urgh:

men då borde de inte vara storlek 0

Ne alla är inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men finns människor som är så smala som size 0 och inte vill skämmas för det. Har haft en vän som t.o.m var smalare än så, hon hade inte någon sjukdom hon försökte äta och träna jättemycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Men finns människor som är så smala som size 0 och inte vill skämmas för det. Har haft en vän som t.o.m var smalare än så, hon hade inte någon sjukdom hon försökte äta och träna jättemycket.

känns felriktat med tanke på vad diskussionen handlar om. det är möjligt att se ut som size noll ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

känns felriktat med tanke på vad diskussionen handlar om. det är möjligt att se ut som size noll ja

Jag skrev att de skulle ha bröstvårtor för att se ut som människor, sedan gled det in på det här. Vilket jag inte har så mycket med att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Jag skrev att de skulle ha bröstvårtor för att se ut som människor, sedan gled det in på det här. Vilket jag inte har så mycket med att göra.

btw om hon försökte äta och träna(styrka antar jag då det annars skulle vara kontraproduktivt) jättemycket och ändå inte gick upp i vikt så A. hon har en sjukdom eller B. hon saknande nödvändig förståelse eller iaf förmågan att applicera den på sin egen situation
det kommer jag fram till i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

btw om hon försökte äta och träna(styrka antar jag då det annars skulle vara kontraproduktivt) jättemycket och ändå inte gick upp i vikt så A. hon har en sjukdom eller B. hon saknande nödvändig förståelse eller iaf förmågan att applicera den på sin egen situation
det kommer jag fram till i alla fall.

Ja, hon tränade för att gå upp i muskelvikt. Tror hon hade något problem med förbränningen kanske.


   
SvaraCitera