Aviseringar
Rensa alla

Angående skyltdockor


Ämnesstartare

Hjärtlös: Ja, hon tränade för att gå upp i muskelvikt. Tror hon hade något problem med förbränningen kanske.

om hon går från att vara smal och inaktiv till smal och aktiv så måste hon nästan äta "dubbelt" så mycket bara för att bibehålla vikten, och ännu mer för att faktiskt öka i vikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf ska de ha det? mina böjer sig lite under kläder så det är w-e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

om hon går från att vara smal och inaktiv till smal och aktiv så måste hon nästan äta "dubbelt" så mycket bara för att bibehålla vikten, och ännu mer för att faktiskt öka i vikt

Mmh.. jag är inte vän med henne längre. Ville bara säga att det finns smala människor, det finns i alla storlekar. Så det är inte fel med varken smala, mittimellan, mulliga, tjocka skyltdockor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: vrf ska de ha det?

sexigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: sexigt?

Så du vill att se ska synas under kläderna? Så att kvinnor skippar BHn? Hm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Mmh.. jag är inte vän med henne längre. Ville bara säga att det finns smala människor, det finns i alla storlekar. Så det är inte fel med varken smala, mittimellan, mulliga, tjocka skyltdockor.

ja jag förstår vad du menar men i kontext till diskussionen blir ditt inlägg missvisande, imo.


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Så det är inte fel med varken smala, mittimellan, mulliga, tjocka skyltdockor.

nej men majoriteten är inte modellsmala och strävandet efter det idealet har gjort många sjuka. det är alltså inte kroppen i sig som det är fel på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Så du vill att se ska synas under kläderna? Så att kvinnor skippar BHn? Hm.

Ville mest bara skriva något lätt dekadent, men ja det låter bra


   
SvaraCitera

bröstvårtor syns ju sällan genom kläder på vanliga människor, tycker att skyltdockebröstvårtor ofta är gigantiska och jag blir lite avskräckt av att se det. små kanske de kunde vara om de ska finnas alls, men de där 2-3cmplupparna kanske kan eh... utebli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
bröstvårtor syns ju sällan genom kläder på vanliga människor, tycker att skyltdockebröstvårtor ofta är gigantiska och jag blir lite avskräckt av att se det. små kanske de kunde vara om de ska finnas alls, men de där 2-3cmplupparna kanske kan eh... utebli

Eller hur, ser helt mysko ut.. Som att man skulle haft is på bröstvårtorna eller något för att de ska bli så hårda. Vanliga människor har ju inte så (eller kanske några har men antar att de flesta inte har det) D:


   
SvaraCitera

Trouble:

Eller hur, ser helt mysko ut.. Som att man skulle haft is på bröstvårtorna eller något för att de ska bli så hårda. Vanliga människor har ju inte så (eller kanske några har men antar att de flesta inte har det) D:

tänker is och bröstvårteförlängning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nog aldrig stött på en skyltdocka med, och aldrig lagt mer tanke på det.. kanske beror på vad du tänker ha dockan till =)


   
SvaraCitera