Aviseringar
Rensa alla

Angående teatrapack träffar borgues-tråden


Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=301310&page=-1#bottom

Bara jag som finner det lustigt att Knarko låser tråden först när den närmar sig något konstruktivt? Han hade uppenbarligen låtit den vara kvar hur länge som helst om det bara blivit 5sidor med folk som trackar borgeus.

Något som han dessutom startade.

"Låst p.g.a uppenbar anledning"

Ja, det kan man säga. Men antagligen inte vad du menade.

Diskussion: Vad tycker ni om sådan här s.k "nätmobbing"?
Tänker inte hyckla då jag säkert själv bidragit till sådant förr, skyller på mänsklighet.

Blir det lätt att man inte tänker så mycket innan man slänger ut sig sådant? Personligen tycker jag att man kan skriva vad fan som helst till folk man själv har egna bråk med, men t.ex. att folk alltid tycker att det är så kul att tracka borgeus, nachac osv känns mer fel.

Vad anses?


   
Citera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=301323

[crazy]

Vill gärna veta den uppenbara anledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=301323

Men vafaaan.. började säkert skriva min innan..

Lounge fact:

Vill gärna veta den uppenbara anledningen.

Jag vet den, men vet inte vad han menade att det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Jag vet den, men vet inte vad han menade att det var.

Att det blev en hetsig diskussion? Kul att det skall tystas ner men inte en hel första sida med elaka kommentarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste igenom och bidrog själv i tråden (men inget elakt?). Kanske lite väl torr "humor" från de flesta.. Det var väl allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Att det blev en hetsig diskussion? Kul att det skall tystas ner men inte en hel första sida med elaka kommentarer.

Nje, en viss moderator eller dylikts bristande förståelseförmåga skulle jag tippa på att det var.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Renesmee:

Läste igenom och bidrog själv i tråden (men inget elakt?). Kanske lite väl torr "humor" från de flesta.. Det var väl allt?

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Nä.

Vad var resten då? Var väl till slut bara 2 stycken som drogade ner tråden, och de andra var mer skämtsamma?.. Spela roll. Tycker man kan ta bort tråden helt och hållet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppfatta inte tråden som så elak.. Men jag har heller ingen koll på vem borgeus är och varför han skulle vara särskilt läskig/antastande och det som förslogs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Vad anses?

Anser att jag tycker om din seriösa sida[smile]

Håller med dig faktiskt. Det var en bra diskussion till slut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Vad var resten då? Var väl till slut bara 2 stycken som drogade ner tråden, och de andra var mer skämtsamma?.. Spela roll. Tycker man kan ta bort tråden helt och hållet

Dä går int o förklara för den som int begrip.

Läs denna trådstart och berätta sen vad du tycker, om du inte har märkt att sådant här förekommer kan du nog inte bidra med så mycket till den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga problem när det råder en konsensus om ogillande. Det är dock alltför vanligt att någon "ledartyp" bestämmer sig att det är fel på någon särskild individ och eftersom människor är får följer de efter. Beteendet blir praxis och man reflekterar inte ens över att offren är personer som andra, bara figurer som fyller en roll som hackkycklingar eller syndabockar.

Det är dock en smula hyckleri att regera på dylika reaktioner om Borgeus, men inte till exempel Sming.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Bara jag som finner det lustigt att Knarko låser tråden först när den närmar sig något konstruktivt? Han hade uppenbarligen låtit den vara kvar hur länge som helst om det bara blivit 5sidor med folk som trackar borgeus.

[rolleyes][zzz]
löjliga människor det kan finnas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag förstår inte heller varför knarko låser tråden! Kom hit och förklara dig knarko

knarko:

o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag uppfatta inte tråden som så elak

Finns en liknande tråd (som jag kommer ihåg väldigt vagt) om samma situation, med samma respons. Kommer som sagt knappt ihåg den, så jag vet inte vem det var som skulle träffa vem säkert, men jag undrar om det inte var köttfärssås som skulle träffa någon, eller någon som skulle träffa köttfärssås... Äh orka leta.

Poängen är att denna typ av trådar förekommer med jämna mellanrum. Inte ofta, men inte heller sällsynta.

Glömde påpeka skillnaden: Vad jag minns så var det ingen som i den tråden skrev något om att det skulle vara elakt. Så varför påpekades elakhet i denna tråden nu, men inte i den som jag så vagt minns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Dä går int o förklara för den som int begrip.

Nä, begriper verkligen inte.. Det är liksom för enkelt. Du gör "en höna av en fjäder", det är vad du gör. [smile]


   
SvaraCitera