Aviseringar
Rensa alla

Angående tungpiercing


Ämnesstartare

Hej, en av många trådar... Tänker ta hål i tungan, ska ringa och beställa tid imorgon. Men två av mina vänner påpekade att jag har liten tunga, och visst är den ganska liten men kan man ändå ta hål i den? kan inte gå och kolla upp det eftersom min piercare är endast vissa dagar i studion. Har annars ganska klart för mig med piercingen men berätta ändå väldigt gärna er åsikt om upplevelsen osv. Har läst att det inte ska ta så ont, piercade naveln två år tillbaka och kände knappt nåt. Öronen gjorde mer ont t.o.m. Men som sagt berätta gärna om eran erfarenhet. Tack så mycket!


   
Citera
reben

om den inte är så lång tror jag d kan bli svårt men är ju upp till piercaren att avgöra

jag tkte inte det gjorde så ont att göra själva piercingen. svullnaden var ju lite dryg o jag lyckades bli sjuk typ dagen efter så min tunga var svullen jättelänge. men jag kunde fortf typ äta vanligt dagen efter o så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, tack för svaret!


   
SvaraCitera

Hehe min kompis åt pommes direkt efter.  Rätt dumt kanske men jag kan ha suktat henne till det.


   
SvaraCitera
gulan

det enda är ju att de piercar framför strängen under tungan men min kompis som hade väldigt kort tunga kunde välja att ha den bredvid strängen för att kunna ha den lite längre bak så att det inte blir så att man fastnar i tänderna. Den är ju lite sne då men det syns typ inte.. att ta piercingen gör inte ont men de första fyra dagarna efter innan svullnaden gick ner var det ett helvete att äta... 


   
SvaraCitera