Aviseringar
Rensa alla

angående "WT" (efterblivna läsare undanbedes)


Ämnesstartare

det du länkar stödjer ju precis det jag skriver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

djupgående analys, VG+

måste man tycka att den är kan man inte tycka att personen är mongo istället? eller att den är cepe? eller att den är fitta? eller mongofittcp? 

jag skrev socioekonomisk

Varför blanda in könsorgan och sjukdomar? Låter lika moget som att blanda in hudfärg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
det du länkar stödjer ju precis det jag skriver?

Sluta tro allt jag skriver är för att motbevisa dig? :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Varför blanda in könsorgan och sjukdomar? Låter lika moget som att blanda in hudfärg

va? Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

va? Glad 

Cepe..fittcepe...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Sluta tro allt jag skriver är för att motbevisa dig? :- P

jag tror inte att allt du skriver är för att motbevisa mig bara för att jag ställer mig frågande till att du mitt i en diskussion länkar något som stärker mina argument...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Cepe..fittcepe...

jo men.. moget? va? sen var det bara exempel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

jag tror inte att alltid skriver är för att motbevisa mig bara för att jag ställer mig frågande till att du mitt i en diskussion länkar något som stärker mina argument...

Vilket är ditt argument


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Vilket är ditt argument

att man inte ska använda begreppet "wt", argumenten för detta finns i trådstarten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

att man inte ska använda begreppet "wt", argumenten för detta finns i trådstarten.

Ok har ingen åsikt om det, beror på kontext.  

ok det beror på kontext imo. säger bara "trashig" irl.

men håll med du får en tydligare bild om nån säger "alla på festen var bönder/snobbar/blattar/WT" än om nån säger "alla på festen var fittmongocepen"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

ok det beror på kontext imo. säger bara "trashig" irl.

men håll med du får en tydligare bild om nån säger "alla på festen var bönder/snobbar/blattar/WT" än om nån säger "alla på festen var fittmongocepen"?

aa det blir ju ofta en del friktion när man ska få "teorin" att fungera med verkligheten, men om alla på festen är sådana man skulle kalla WT så kan man liksom säga idioter istället.. men uttrycket WT säger ju mer och är ganska djupt rotat i kulturen och våra medvetanden (utom mitt, jag har alltid hatat det xD) och det är svårt att programmera om sig.. har ingen emot begreppet som WT representerar det är själva orden "white trash" som anspelar på ras i dubbel riktning och i allmänhet en äcklig människosyn, hade man kallat det för typ..."brunkare" eller vadfan så hade jag varit okej med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

aa det blir ju ofta en del friktion när man ska få "teorin" att fungera med verkligheten, men om alla på festen är sådana man skulle kalla WT så kan man liksom säga idioter istället.. men uttrycket WT säger ju mer och är ganska djupt rotat i kulturen och våra medvetanden (utom mitt, jag har alltid hatat det xD) och det är svårt att programmera om sig.. har ingen emot begreppet som WT representerar det är själva orden "white trash" som anspelar på ras i dubbel riktning och i allmänhet en äcklig människosyn, hade man kallat det för typ..."brunkare" eller vadfan så hade jag varit okej med det.

Om man bara skriver WT tycker du det är ok eller? Att säga white trash ordagrannt irö känns så fel lol aldrig hört nån säga så faktiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Om man bara skriver WT tycker du det är ok eller? Att säga white trash ordagrannt irö känns så fel lol aldrig hört nån säga så faktiskt...

nee tycker faktiskt inte det 🙁 men kan erkänna att jag borde tycka så för bekvämlighetens skull..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

nee tycker faktiskt inte det 🙁 men kan erkänna att jag borde tycka så för bekvämlighetens skull..

Du själv skriver det ibland xD

men jag tycker WT verkar känsligare än neger?

säger iaf neger ofta med svarta polare men typ aldrig WT vem jag än umgås med fast det skulöe vara praktiskt ofta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak

Men hallå, läste du inte rubriken:

"efterblivna läsare undanbedes"


   
SvaraCitera