Aviseringar
Rensa alla

angelizes grötiga gröt frulle


Ämnesstartare

sätt på ugnen grad 6
ta fram kok kastrull, en silversked.
lägg i en dl vatten 2 dl fiberhavregrynsgröt. lr tvärtom
koka
färdig, servera på en tallrik
häll på
kanel
hallon
lr egen gjord äppelmos


   
Citera
Ämnesstartare

nu ville ja ha äppelsauce.

e de onyttigt???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste skeden vara silver??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack du har räddat mitt liv angel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just ja måste köpa mjölk innan affären stänger tack för att du påminde mig : e


   
SvaraCitera

lol vetu.. jag hällde upp havregryn o vatten på måfå i en skål o sen ba shit.. har inge sylt, mjölk, kanel, INGET. MEN har chokladsås......... så öste i det HAHA. fast det smakade inte så mycket som när jag hade marabou mjölkchoklad i ([love][love][love][love]). var tvungen att ha i socker också.


   
SvaraCitera

fyfan vad gröt INTE mättar, förstår mig inte på folk som tycker det är mättande. fullkornsbröd håller som FAN, räcker med typ en sen äre lugna puckar men glömde ta ut en igårnatt o orkade ej värma på morgonen pga blir eklit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

e de onyttigt???????

aaah massa socker o konstgjorda ämnen men de blir nyttigare om man gör själv....men vem orkar det??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

måste skeden vara silver??

ja asså silverfärg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

tack du har räddat mitt liv angel

vassego dela hjärna me dej med dina framtida barn barnbarn o ha som ett litet family recepy =) men behåll titeln angelizes grötiga gröt frulle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

just ja måste köpa mjölk innan affären stänger tack för att du påminde mig : e

vassegoo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

lol vetu.. jag hällde upp havregryn o vatten på måfå i en skål o sen ba shit.. har inge sylt, mjölk, kanel, INGET. MEN har chokladsås......... så öste i det HAHA. fast det smakade inte så mycket som när jag hade marabou mjölkchoklad i ([love][love][love][love]). var tvungen att ha i socker också.

wtf....i HAVREgrynsgröt? jaja vem vet det e säkert gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

fyfan vad gröt INTE mättar, förstår mig inte på folk som tycker det är mättande. fullkornsbröd håller som FAN, räcker med typ en sen äre lugna puckar men glömde ta ut en igårnatt o orkade ej värma på morgonen pga blir eklit.

gröt mättar inte pga att de e så äckligt. äter max 5 skedar pga äcklighet. o vill ej ösa på sylt o sånna grejer för då försvinner ju hela poängen med gröt = nyttigt (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wops har fortf inte lärt mig o slå ehop inlägg =)=)=)


   
SvaraCitera

tja


   
SvaraCitera