Aviseringar
Rensa alla

Anger management


Ämnesstartare

Jag slog min pojkvän för att han vann över mig i en duell i WoW. Bör jag fundera på anger management? [cute]


   
Citera

Nejdå, sådant är normalt.

Hoppas jag.


   
SvaraCitera

absolut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nejdå, sådant är normalt.

Hoppas jag.

Han blev jättearg och tänkte slå tillbaka, men sen ångrade han sig. Dumma man, jag ville ju ha en ursäkt att starta slagsmål [mad] (jag är inte full, men lite febrig)


   
SvaraCitera

misfits:

Han blev jättearg och tänkte slå tillbaka, men sen ångrade han sig. Dumma man, jag ville ju ha en ursäkt att starta slagsmål

Ah. Jag brukar mest slåss upprört och eventuellt kasta pocketböcker. Bemöts vanligen med hånskratt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ah. Jag brukar mest slåss upprört och eventuellt kasta pocketböcker. Bemöts vanligen med hånskratt. [sad]

Jag hatar sånt! Då blir man bara ännu argare :/


   
SvaraCitera

misfits:

Jag hatar sånt! Då blir man bara ännu argare :/

Mhm! Eller ja, det vore jobbigt om det tolkades som annat än symboliskt våld, för jag är klen, men ändå.


   
SvaraCitera

Funderar också på anger management. För nån dag sen så laggade windows mediaplayer för mig, så slog jag sönder dörren [n]


   
SvaraCitera

Haha wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Mhm! Eller ja, det vore jobbigt om det tolkades som annat än symboliskt våld, för jag är klen, men ändå.

Hehe, om jag och min pojkvän skulle hamna i slagsmål skulle nog jag vinna. Jag är starkare än vad han är. Om inte annat kan jag lägga mer tyngd bakom slagen [rolleyes] (är ihop med en smalis)


   
SvaraCitera

Emopinglan13:

För nån dag sen så laggade windows mediaplayer för mig, så slog jag sönder dörren [n]

Wanko:

Haha wtf

Ofta man använder WMP lix?


   
SvaraCitera

Emopinglan13:

Funderar också på anger management. För nån dag sen så laggade windows mediaplayer för mig, så slog jag sönder dörren

Om du hade Vista så förtjänar den det.

misfits:

(är ihop med en smalis)

Jag med [sad] Han är fortfarande starkare än jag.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Om du hade Vista så förtjänar den det.

Ja det har jag [sad]


   
SvaraCitera

Emopinglan13:

Ja det har jag

Ingen förslust, alltså.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Ofta man använder WMP lix?

Precis [shake]


   
SvaraCitera