Aviseringar
Rensa alla

Ångest.


Ämnesstartare

Skiter i var jag lägger tråden........ mår bah skit.

Jag känner att jag har allt, känner att jag har saker jag borde vara glad för, allt, typ vänner, tyå familj, har ingen kärlek... än.
Drömmer jämnt om att få en kärlek, drömmer om det varje dag.....jag känner ingenglädje att vilja leva, tanken att ta itt liv finns där hela tiden, hela tiden. tar inte mitt liv för att jag inte vill lämna min familj men änd¨å vill jag det. det är som att jag inte vill bli äldre än 25 år, finns inget att leva för här allt är bara skit käns det som, är oskuld, har aldrig ens pussat någon....... känner ångest när jag tänker på sex för att ajg vill drömma om personer jag känner, käns fel för det är onormalt tror jag, får ångest av att se bilder på djur, barn osv (ej nakna) varför jag får det vet jag inte, har ni svar på det?
jag tänder lite på tanken att bli påsatt när jag är bakbunden.
är det vanligt?

skriver konstigt för att jag mår så dåligt just nu, är inget troll, är en person som mår skit bara.


   
Citera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsodan:

Hur gammal är du?

Är 23


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pollo:

Är 23

Okej! Stanna kvar i livet iaf. Man får bara chansen en gång. Det kommer komma en vändpunkt då du är tacksam över att du inte gjorde ett dumt val. Lovar dig! Och äsch, kärlek kommer när det kommer. Ta hand om dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsodan:

Det kommer komma en vändpunkt då du är tacksam över att du inte gjorde ett dumt val.

[love]


   
SvaraCitera

.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pollo:

Skiter i var jag lägger tråden

Cooling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera