Aviseringar
Rensa alla

Ångest


Ämnesstartare

McLuver:

Vad är ib? :S

international baccalaureate

sculptura:

Byt dårå. Om det går.

går inte 🙁


   
SvaraCitera

soimpolite:

går inte 🙁

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

multuspollex:

Varför inte?

invecklat


   
SvaraCitera

soimpolite:

invecklat

Utveckla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

multuspollex:

Utveckla!

alldeles för mkt för att skriva här. 🙁


   
SvaraCitera

soimpolite:

jag har börjat ångra mig så sjukt mkt över att jag inte valde ib. för ett år sedan när jag var på öppet hus träffade jag en kille som var den mest hjärtliga ödmjuka härliga människa jag antagligen någonsin

nej , det är absolut inte värt att gå på ib om du inte har något problem med sömnlösa nätter, konstant ångest och fritid 100 % bestående av plugg. min syster gick där och jag jag vet hr det är.
tror dock inte nått är bättre på ib då man oftast bara fryser ut de andra ib-geeksen men jag tror inte heller det kan bli värre än den linjen jag går nu där alla är som du beskriver 🙁


   
SvaraCitera

Om du slutar generalisera och se ned på andra människor kanske du får fler vänner. [rolleyes]


   
SvaraCitera

snåljåp:

nej , det är absolut inte värt att gå på ib om du inte har något problem med sömnlösa nätter, konstant ångest och fritid 100 % bestående av plugg. min syster gick där och jag jag vet hr det är.

Så är det ju som tur är inte för alla.

snåljåp:

tror dock inte nått är bättre på ib då man oftast bara fryser ut de andra ib-geeksen men jag tror inte heller det kan bli värre än den linjen jag går nu där alla är som du beskriver 🙁

Stämmer inte heller med min bild av IB.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag hade hittat det perfekta programmet och tackade nej, sjukt mycket ångest. ville bara säga det.

Gjorde samma sak
Kände likadant
Kom över det då jag insåg att jag alltid kommer hitta fel, och om jag valde ib skulle jag hittat något fel där - antagligen allt pluggande - och då tro att det skulle varit bättre att valt något annat. Människan är aldrig nöjd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera