Aviseringar
Rensa alla

Ångest


Ämnesstartare

Någon mer än jag som har enorm ångest över gymnasieintagningspoängen?
Det känns inte som om jag kommer komma in på något jag vill.Åhhh![sad]


   
Citera

inte jag jag har redan gått ut gymnasiet


   
SvaraCitera

har enorm ångest över högskoleintagspoängen men det beror mer på mig än högskolorna.

hur kassa betyg har du?


   
SvaraCitera
vafaen

Vill också veta hur många poäng du har för tillfället. [smile]


   
SvaraCitera

Nej, jag är vuxen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några G mest VG:n typ . Det beror nog mest på att jag inte pallar pressa mig till att försöka mer.. Tänk om man haft viljestyrka..hade varit något[bigcheers]


   
SvaraCitera
vafaen

Jag hade också rätt mycket ångest i slutet av nian, men sen när jag väl kom in på den linjen jag ville så känns det som att allt var lite överdrivet. [smile]


   
SvaraCitera

bor du i en stor kommun eller vill gå något väldigt speciellt?

det är väl för övrigt inte så kasst. du hade kommit in på nästan allt förutom nv och sp på min skola i min kommun.


   
SvaraCitera

Det var många år sedan. Jag kom in överallt och hade cpdåliga betyg. Men så går det om man knullar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo men jag bor i Malmö . vill helst av allt komma in på Samhälle Internationell (287 är typ medel så det är typ good luck med det . annars samhälle beteendekunskap vet inte vad det är för i intagningspoäng riktigt men det är nog enklare iaf


   
SvaraCitera

I min kommun är man fullständigt garanterad att komma in på vilket gymnasieprogram i kommunen man än önskar, så länge kärnämnena är godkända.


   
SvaraCitera

Hur mycket poäng har du i nuläget? Du har ju en chans att höja dig. Slutspurten väntar ju.


   
SvaraCitera

curiousgirl - heleneholm sp-sp har väl inte så högt och har för mig att de ytligt bekanta jag känner där gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

I min kommun är man fullständigt garanterad att komma in på vilket gymnasieprogram i kommunen man än önskar, så länge kärnämnena är godkända.

Så äre tyvär inte här[sad]

kosjka:

curiousgirl - heleneholm sp-sp har väl inte så högt och har för mig att de ytligt bekanta jag känner där gillar det.

Aa men jag har hört tvärtom att de ända vettiga skolorna är borgar petri procivitas om man vill gå samhälle. Fast jag vet ju inte.


   
SvaraCitera

kosjka:

har enorm ångest över högskoleintagspoängen men det beror mer på mig än högskolorna.

jag med. [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

OnT:

curiousgirl:

borgar petri procivitas

Bara borgare som pluggar där!![no-no][no-no]


   
SvaraCitera