Aviseringar
Rensa alla

Ångest


Ämnesstartare

Igår när jag skulle åka hem från skolan hamnade jag mitt emot en helt galet söt tjej. Vi typ satt och undvek att stirra på varandra och till slut blev det larvigt så jag presenterade mig och vi pratade lite. Jag fick hennes nummer och sa att ja skulle ringa.

Sen kom jag hem och min kille står och lagar mat till mig innan träningen och jag fick sån sjuk ångest. Jag ville inget med den tjejen men det liksom bara hände och nu känns det som att jag nästan varit otrogen. VARFÖR skulle jag börja snacka med henne och byta nummer?

Skall jag berätta för min kille vad jag har gjort eller är det bättre att bara glömma det? Normalt berättar jag allt för honom men detta känns liksom så fel att berätta att jag "råkade" stöta på en tjej på tåget..

*suck*


   
Citera

l-o-l


   
SvaraCitera

Att prata med okända personer är normalt. Och att du presenterade dig kan ses som artigt. Inget att skämmas för och inget han måste veta heller :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa kille och ta tjejen, det kommer kännas rätt sen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att jag bara är löjlig då [crazy]

Compton GangztaH:

l-o-l

l-0-l <-o-> l-o-l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta det för han, jag menar bara för att du tog hennes nummer behöver det ju inte betyda att ni hade tänkt gifta er.

Men det går nog bra, är ju faktiskt vanligt att prata med randoms [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

porvcykla henne o se om hon är nått att ha först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera