Aviseringar
Rensa alla

Ångest...


Ämnesstartare

Tja! Varje gång jag känner att jag vill förändra mitt liv och träffa nya kompisar och göra annat får jag värsta ångesten som säger att jag är för gammal för det jag nu tänkte göra. Detta fallet gäller att börja hänga på typ fryshuset och satsa mer seriöst på musiken o träffa folk o starta ett band med osv. Jag känner också att jag hör mer hemma med musikerfolk och jag spelar flera instrument. Som jag sa jag får enorm ångest så fort jag ska börja med något som jag antagligen skulle gilla väldigt mycket. Jag har inga nära kompisar som direkt håller på med musik seriöst och går på mycket spelningar och så(men ganska många som jag känner inte känner så bra) tycker ni att det är för gammalt att en nästan 18årig kille börjar hänga på musikklubbar o skaffar sig kompisar här. Får grymt ångest och har haft det i flera år nu[cry]


   
Citera

nej du är inte för gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men d e så svårt alla andra har hållit på me sånt jättelänge o sen kommer jag som värsta newbin o kommer in[cry]


   
SvaraCitera

Ju längre du väntar desto äldre blir du. Börja redan idag. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så sant. D e väll tonåren som ska vara såhär... Man vet inte om man hör hemma med dom vuxna lr barnen så d e så svårt me d[sad]


   
SvaraCitera

gört bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm men ajg vet inte får bara ångest o känner att jag borde levt om 5 år av mitt liv, för varför gör jag d här nu o inte för 5 år sen?[cry]


   
SvaraCitera

du vet själv vad som är bäst för dig
lita på din instinkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marwin1:

varför gör jag d här nu o inte för 5 år sen

För att det är nu du kanske vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant lr rättare sagt d e nu jag har hittat självkänslan och vågar göra d[bigcheers]


   
SvaraCitera

Marwin1:

mm men ajg vet inte får bara ångest o känner att jag borde levt om 5 år av mitt liv, för varför gör jag d här nu o inte för 5 år sen?[cry]

Det kommer du undra om fem år också. Börja leva, nu på en gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Det kommer du undra om fem år också. Börja leva, nu på en gång

så rätt! jag kör igång direkt drar på new generation festivalen vare sig jag får me mig nån lr ej[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag undrar bara en till sak... Var i stan finns det fritidsgårdar där man kan träffa nytt folk?[party]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera