Aviseringar
Rensa alla

ångest, dåligt samvete, ååå...


Ämnesstartare

en lång historia kort:

igår var jag på en fest med några kompisar, dom flesta däckade ganska tidigt, förutom jag, en kompis till min kompis (låt oss kalla honom per), och hans kompis (nils).

vi drack mycket, var väldigt fulla, spelade poker, som gick över till klädpoker.. sen fick "per" en idé om att vi borde ha trekant, och ingen bangade just då.

problemet är att "per" har flickvän. när vi började nyktra till så blev det världens ångestladdning för alla.
vi kom alla överrens om att inte berätta vad som hänt för NÅN.

och jag vet inte vad jag ska göra nu.
jag vet inte om jag ångrar mig, men jag har dåligt samvete över honom och hans flickvän. det känns som mitt fel.
jag mår typ dåligt av det här, och jag vill så gärna berätta för min kompis om allt. det skulle kännas så mycket bättre.. men jag får liksom inte.

VAD SKA JAG GÖRA? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
smisk

Det är inte ditt fel, det är hans fel att han varit otrogen mot sin flickvän.


   
SvaraCitera

Hålla tyst om det hela bara


   
SvaraCitera

Han måste stå för sina egna handlingar. Om han väljer att vara otrogen så är det hans val, och det är upp till honom att ta smällen för det.
Sen att du har dåligt samvete är väl kanske inte så lätt att ändra på.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

VAD SKA JAG GÖRA? [sad]

Säga åt honom att berätta för sin flickvän naturligtvis.


   
SvaraCitera

Vilket äckel till pojkvän. Du borde egentligen tänkt efter före.


   
SvaraCitera

Den enda person som har begått fel är ju "Per". Han är den enda personen som har något åtagande.

Du får helt enkelt tänka efter om det är något du vill uppleva en gång till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant. gjort är gjort.
jag ska bara låtsas som att det inte har hänt/ att jag glömt det .. för hans skull, jag vet hur mycket han älskar sin flickvän och det var inte såhär det skulle bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

canthurrylove:

VAD SKA JAG GÖRA? [sad]

Been there, done that. Bara att prata, älta och gå vidare.


   
SvaraCitera

Det spelar ingen roll.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

VAD SKA JAG GÖRA?

Ha en "make-up" trekant med Per och hans flickvän så löser sig nog allt [blush]

Sen berättar du alla detaljer i den här tråden, och jag onanerar till dina ord [y]

ALLA vinner på det! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Rock Lee:

tänkt efter före

hur tänker man efter före? efter är ju efter och före är väll före? eller hur är det? haha nejdå, fick bara nån dum idé här [bigsmile]


   
SvaraCitera

stylebird:

hur tänker man efter före? efter är ju efter och före är väll före? eller hur är det? haha nejdå, fick bara nån dum idé här [bigsmile]

...


   
SvaraCitera

stylebird:

hur tänker man efter före? efter är ju efter och före är väll före? eller hur är det? haha nejdå, fick bara nån dum idé här

När man får idén tänker man efter om det är en bra idé innan man utför handligen.
- Tänka efter före.
[wink]


   
SvaraCitera