Aviseringar
Rensa alla

Ångest efter sex


Ämnesstartare

hahaha, jaa har dock inte ångest över något sånt utan har bara ångest över STT jag typ va nära en annan människa haha:(


   
SvaraCitera

behappyok:

mm 😉 

märkt fö livt
bevis på att man e oansvarig o ingen borde gilla en o borde bli utstött från samhället kanske skapa sån isolerat herpes-samhälle typ en tältstad elr nått som dom me ebola får

kmr hata alla me herpes tills den dagen ja kanske har herpes sjlv o typ "MEN ÄLSKA MIG 🙁 🙁 INGE FEL PÅ MIG ELR OSS ME HERPES"

jag har så djävla mkt dubbelmoral just gällande herpes lol
även om ovan va mkt överdrivet 

Haha, aa. Fast man kan ju få det av att pussa ngn, eller oralsex...


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Haha, aa. Fast man kan ju få det av att pussa ngn, eller oralsex...

ja drfr man ska fråga om dom har herpes o ljuger dom e de ok att åka hem te dom o slå dom


   
SvaraCitera

behappyok:

ja drfr man ska fråga om dom har herpes o ljuger dom e de ok att åka hem te dom o slå dom

Ja, men tänk om de är typ perfekta tillfället, man närmar sig varandra, ska till att göra det, och så säger man... HAR DU HERPES? Det kan vara en liten turn off...


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Ja, men tänk om de är typ perfekta tillfället, man närmar sig varandra, ska till att göra det, och så säger man... HAR DU HERPES? Det kan vara en liten turn off...

fast de kmr ju flera perfekta tillfällen!! 
man får utveckla radar

ja har nog aldri frågat
mer än att ja alltid råkar göra de per automatik på fyllan o man delar flaska me nån

tror dom flesta är normala människor o undviker att kyssa någon när dom har blåsorna o de smittas

tror även de finns massor av skit för att begränsa skitn??


   
SvaraCitera

behappyok:

fast de kmr ju flera perfekta tillfällen!! 
man får utveckla radar

ja har nog aldri frågat
mer än att ja alltid råkar göra de per automatik på fyllan o man delar flaska me nån

tror dom flesta är normala människor o undviker att kyssa någon när dom har blåsorna o de smittas

tror även de finns massor av skit för att begränsa skitn??

Man känner ju inte av det om man inte har ett utbrott.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Man känner ju inte av det om man inte har ett utbrott.

precis de ja pratar om
smittar ju bara då man har det 


   
SvaraCitera

behappyok:

precis de ja pratar om
smittar ju bara då man har det 

Kan smittas annar också, men det är inge vanligt.Jag har det då inte, då jag är oskuld, och inte pussat nån...Gråter


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Kan smittas annar också, men det är inge vanligt.Jag har det då inte, då jag är oskuld, och inte pussat nån...Gråter

🙁 inga pussar från mamma?? hon va kanske fett vild nä hon va ung 


   
SvaraCitera

fö att va hlt ärli så får ja känslan av att du har de ba av ditt nick


   
SvaraCitera

ha inte sex? höhö


   
SvaraCitera

behappyok:

🙁 inga pussar från mamma?? hon va kanske fett vild nä hon va ung 

Jodå, alla har väl pussat henne, men mer än det, nej...:,(


   
SvaraCitera

behappyok:
fö att va hlt ärli så får ja känslan av att du har de ba av ditt nick

jag är en haj, som ägs av en kaka, gjord av märket apple.inc APPLE-KAKANS HAJ, understand?


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Jodå, alla har väl pussat henne, men mer än det, nej...:,(

tkr du ska gå o fråga henne om hon har herpes o ifall de finns en risk för att hon smittat dig

skrik "SVARA ÄRLIGT!"

o bryter hon ihop o säger att hon har de så kan du be om vad som helst typ lego elr spel


   
SvaraCitera

behappyok:

tkr du ska gå o fråga henne om hon har herpes o ifall de finns en risk för att hon smittat dig

skrik "SVARA ÄRLIGT!"

o bryter hon ihop o säger att hon har de så kan du be om vad som helst typ lego elr spel

Nej hon har inte herpes. Vad ska jag med lego till? Grafikkort, Moped, lätt mc, htc vive, processor, airboard, de e grejer de.


   
SvaraCitera