Aviseringar
Rensa alla

Ångest - och bara tankar på sex


Ämnesstartare

Hej är en kille på 20 har haft "sex" 2 gånger med 2 random flickor när jag var stupfull, trodde det skulle vara jätte skönt kunde inte hålla den hård. Hoppas det beror på alkoholen. Jag tänker på sex hela tiden men vet inte hur jag ska träffa någon så jag kan få ha det. Är väldigt blyg och har varit osocial hela mitt liv, det enda jag har gjort är att träna å spela dator spel så jag vet verkligen inte hur man pratar med människor och det svar man får av kompisar är alltid, det är bara å prata. Vet verkligen inte hur jag ska börja närma mig folk och har börjat få en himla ångest hela tiden kanske inte bara på grund av sex tankar men mycket därför. Vet inte ifall jag har någon direkt fråga men skriv gärna något som kommer i tankarna när ni läser detta.

Martin.


   
Citera

Maaartin:

osocial

heter asocial. för att vara 20 kan du inte så bra svenska.


   
SvaraCitera

eller i mitt fall, associal


   
SvaraCitera

Maaartin:

Martin

Martin. Martin. Martin.

Din tid kommer


   
SvaraCitera

Om du hade högre nivå på språket, var anarkokapitalist och inte postade en sådanhäringa tråd hade du kunnat vara min bror. Nu är du inte det.

Internet är trevligt, annars.


   
SvaraCitera

Jag skulle inte vilja vara med någon som var med mig bara för att ha sex. Det låter som att du skulle behöva så mycket mer. En partner, faktiskt. Om du vill? Men isf måste du ju ut och träffa folk!


   
SvaraCitera