Aviseringar
Rensa alla

Ångest, panik, oro över kukstorlek..


Ämnesstartare

vectorboy:

Vid slak är den endast 5-6cm.

Såg någon artikel i tidningen för ett par år sedan där dom uppmärksammade en forskningsrapport på området. Där hade de just kollat på massor av killar i slakt tillstånd för att se korrelationen mellan slak och erigerad penis. Den visade faktiskt att de som har stora när den är slag faktiskt inte var dom som hade stört när den var erigerad. Medan de lite mindre växte mycket så växte de större väldigt lite och mer bara hårdnade.

Så storleken slak är inget du ska oroa dig för, tvärt om är det ju snarare om du har väldigt stor slak som du ska oroa dig.

Däremot storleken i erigerat tillstånd, det är den som räknas.


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

på flashback istället

Gör redan det.


   
SvaraCitera

Lyxproblem


   
SvaraCitera

Låter inte alls kul. Förstår att det är skitjobbigt.
Du måste övervinna det där. Dom flesta går och grämer sig över någon defekt på sin kropp. Det som kan hjälpa dig är kanske att försöka inse att det inte går att ändra på och att du ska göra det bästa av situationen. Det är lite som att gå upp på morgonen, det är dom första stegen ur sängen som är dom jobbigaste. Om du inte tar tag i det (dvs, övervinner problemet) så skjuter du bara upp det. Ett sätt att känna att du duger är ju trots allt att få gänga på en tjej. Se det som en lösning på problemet istället för det jobbiga [y]

lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gör redan det.

Radera kontot här då?öMM va väntar du på?[confused][tired]


   
SvaraCitera

Tänk bara att du är grym i sängen o kommer överraska bruden. Det är ju inte som att hon kan se din kuk innan, det är försent att dra sig ur while she's there lixom. NÖJ DIG MED DET.


   
SvaraCitera

själv tycker jag inte storleken spelar någon roll alls! bara man är bra i sängen [y], så kvittar det!
kör på [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så sjukt ohett med en kille som är självgod.


   
SvaraCitera

Min kuk är rätt lång (typ 16 CM) men inte har jag legat med ngn för det!! Storleken har ingen betydélse, Det är utséendet!! Fasst egentligen insidan ofc! Men bäst att utala om utséedndet eftersom alla går mest på det=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag menade ju inte "Hej jag är grymt snygg".. Absolut inte! Är definitivt inte självgod på det sättet.

Det var mer en introduktion till restrerande bara, att mitt problem är att jag inte vill löpa linan ut..

Tack för alla svar.


   
SvaraCitera

Du har inte minst på um iaf. [wink]


   
SvaraCitera

du kan ju glädjas åt att vara i ett förhållande är ett paketpris, hon får helt enkelt nöja sig med det hon får. one night stands och andra sidan, det har även jag sjuk ångest över.

koriander:

Så sjukt ohett med en kille som är självgod.

fast lite spännande är det allt med en självsäker, självgod kille som får det pirra i magen på dig när du tänker på vad anledningen kan vara till hans självgodhet:D


   
SvaraCitera

vectorboy:

ska fatta mig relativt kort

det verkar du vara rätt bra på [bigsmile]


   
SvaraCitera

vectorboy:

(vet precis hur jag ska göra i princip)

Stoppa in penis i slida = enkelt. Vissa ställningar kan göra det lite problematiskt visserligen.


   
SvaraCitera
orcite

Skit i det.. Även om den är "för liten" vad fan ska du göra åt saken? Sitta o grubbla o hata livet när du vet att du kan få ligg ändå?

Hur fan vill du ha det? Allt eller inget? :S


   
SvaraCitera