Aviseringar
Rensa alla

Ångest


Zarah2
Ämnesstartare

Är det någon som vet hur man ska göra för att gilla sin kropp mer? Jag tycker att jag är för tjock och har konstant ångest över min fetma, som i sin tur leder till att jag tröstäter lite, och sen får jag ångest över det, det är en ond cirkel helt enkelt.
Jag uppskattar verkligen alla tips för självacceptans och matmissbrukshjälp jag kan få!


   
Citera

Jag kan nog stå till hjälp! Hade samma problem! Du kan skiva till mig i meddelandena om du vill 😉


   
SvaraCitera

Zarah2:
Är det någon som vet hur man ska göra för att gilla sin kropp mer? Jag tycker att jag är för tjock och har konstant ångest över min fetma, som i sin tur leder till att jag tröstäter lite, och sen får jag ångest över det, det är en ond cirkel helt enkelt.
Jag uppskattar verkligen alla tips för självacceptans och matmissbrukshjälp jag kan få!

Var inte så orolig. De flesta oroar sig för sin kropp fast den är bra. Dessa modelltidningar är väldigt photoshopade och man kan inte se ut då på riktigt. Berätta hur gammal, lång och vad du väger så blir det lättare att hjälpa


   
SvaraCitera