Aviseringar
Rensa alla

Ångest


Ämnesstartare

Okej, hur kan jag förhindra ångestattacker på bästa sätt? 

Jag kan inte gå upp från sängen, är sjukt trött och mat existerar inte. Hatar att jag inte kan ställa  mig in på att bara GÅ UPP FRÅN SÄNGEN och MOTIONERA. Shockerad

Gaah


   
Citera
Ämnesstartare

Hyr någon vars jobb blir att tvinga dig upp ur sängen och med på saker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte. För mig brukar det gå över efter några dagar. Sen för söker jag bara hålla mig ständigt aktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick höra av min doktor att det kan vara bra att ta ett glas med riktigt iskallt vatten och hälla i sig, för att chocka kroppen nästan, det gör att ångestcirkeln i hjärnan bryts


   
SvaraCitera

Tänk inte bara gör


   
SvaraCitera
Draug

ångestattacker går inte att förhindra tyvärr, går att dämpa dom men inte att bli av med dom helt av min erfarenhet. Det är svårt läge speciellt när man inte har motivation och ork. Försök att sysselsätta dig för att få tankarna på annat håll, även om det är det sista du vill så  hjälper det iallafall till en viss grad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rör på fötterna och öppna munnen och ät, bara gör det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Fick höra av min doktor att det kan vara bra att ta ett glas med riktigt iskallt vatten och hälla i sig, för att chocka kroppen nästan, det gör att ångestcirkeln i hjärnan bryts

OMG awsome ska komma ihåg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla tips! Jag blir alltid såhär när jag verkligen har 10000 saker på min -att göra lista. 

Några tips på rutiner man borde ha? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Fick höra av min doktor att det kan vara bra att ta ett glas med riktigt iskallt vatten och hälla i sig, för att chocka kroppen nästan, det gör att ångestcirkeln i hjärnan bryts

kan mkt väl stämma, nästan oavsett hur jag mår när jag vaknar så blir jag betydligt mer uppåt i humöret och handlingskraftig efter en iskall dusch 


   
SvaraCitera