Aviseringar
Rensa alla

Ångesttråden


Blivande_japan:

mest optik känns det som, men lite ljud, lasrar å sådan skit också

Aha då är det bara vågrörelselära "helt enkelt".
Tyckte det lät som en konstig kurs först men sedan kom jag på att du läser media... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Aha då är det bara vågrörelselära "helt enkelt".

jepp!

Myksa:

Tyckte det lät som en konstig kurs först men sedan kom jag på att du läser media... [rolleyes]

[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

var sån jättemkt förut, men har blivit mycket bättre.

Brukar gå upp och ner men närmar sig höst så är väl bara va beredd på att må lite kefft. Men har blivit bättre för min del med så jag överlever!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har tenta imorgon
buhuuuuu

Vilket program?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Vilket program?

civilingenjör i medieteknik


   
SvaraCitera

jag känner ångest över att allt inte är som det brukar i mina relationer. jag vill att det ska vara soom det brukar. exakt så, ingen förändring alls.

vad denna förändring beror på är jag inte helt säker på. har frågat runt, men inte fått något svar som förklarar situationen av någon.

humhum


   
SvaraCitera
KSENIA

KÄNNS SOM OM ATT ALLA FÅR ÅNGEST ASLÄTT, MEN EGENTLIGEN ÄR DET NOG JAG SOM INTE FATTAR NÅGOT I DETTA LIV SÅ JAG DRAR VÄL DÅ HEHE HEJ DÅÅÅÅÅÅ


   
SvaraCitera

jag känner ångest över att allt inte är som det brukar i mina relationer. jag vill att det ska vara soom det brukar. exakt så, ingen förändring alls.

vad denna förändring beror på är jag inte helt säker på. har frågat runt, men inte fått något svar som förklarar situationen av någon.

humhum


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

civilingenjör i medieteknik

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

k

haha men, va, vad ska det där betyda?[sad][crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haha men, va, vad ska det där betyda?[sad][crazy]

Man är högre intelligens än genomsnittet + god studieteknik, mer än genomsnittlig begåvning och bra attityd om man ska klara av utbildningen.


   
SvaraCitera

saknar min ångest lite
it used to be my best friend
men den hade inget namn


   
SvaraCitera

honolulu:

saknar min ångest lite
it used to be my best friend
men den hade inget namn

Hur kan du säga något sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Man är högre intelligens än genomsnittet + god studieteknik, mer än genomsnittlig begåvning och bra attityd om man ska klara av utbildningen.

aha man tackar
har dock lite resttentor släpande[blush][wink]


   
SvaraCitera

Skolan börjar i morgon. ÅNGEEEEEST


   
SvaraCitera