Aviseringar
Rensa alla

Angola förbjuder Islam.



   
Citera
Ämnesstartare

Skönt att ett land som har varit förtryckt gör detsamma mot andra minoriteter.  Jävla idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, demokratiska rättigheter är instabila i afrika, det var som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som när sionister springer runt, slaktar o ba we'll never forget we'll never forgive  buuhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Skönt att ett land som har varit förtryckt gör detsamma mot andra minoriteter.  Jävla idioter

det är så det brukar gå till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om islam inte är en bra religion enligt mig så tycker jag ändå att det kanske var ett lite konstigt beslut. Folk borde få tro på vad dom vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
Även om islam inte är en bra religion enligt mig så tycker jag ändå att det kanske var ett lite konstigt beslut. Folk borde få tro på vad dom vill.

+1. Jag tycker att det är en idiotisk religion. Men samtidigt så ska man få tycka vad man vill så länge man inte skadar någon. Så att förbjuda extremistisk Islam är förståeligt. Men att att förbjuda allt känns som overkill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

+1. Jag tycker att det är en idiotisk religion. Men samtidigt så ska man få tycka vad man vill så länge man inte skadar någon. Så att förbjuda extremistisk Islam är förståeligt. Men att att förbjuda allt känns som overkill. 

Ja, en del människor låter verkligen religionen ta över deras liv angående kvinnors rättigheter osv.
Men människorna som håller det på en vettig nivå borde få fortsätta tro.


   
SvaraCitera

Shuzz: angående kvinnors rättigheter osv.

för i sverige har många så fantastisk fin kvinnosyn..... hört talas om kvinnohat? och bör tilläggas att sverige är främst i världen när det kommer till jämlikhet. inget islam, ingen religion, ingenting.. bara skeva människor och samhällsnormer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

för i sverige har många så fantastisk fin kvinnosyn..... hört talas om kvinnohat? och bör tilläggas att sverige är främst i världen när det kommer till jämlikhet. inget islam, ingen religion, ingenting.. bara skeva människor och samhällsnormer. 

Dock bör inte förnekas att religion har uttövats som ett maktmedel och för att upprätthålla vissa värderingar.


   
SvaraCitera

Tabulhaneaua:

Dock bör inte förnekas att religion har uttövats som ett maktmedel och för att upprätthålla vissa värderingar.

Absolut. Tycker bara man ska akta sig för hur man uttrycker sig, även om hon tillade att hon så fint accepterar människor som är troende - så länge de inte går över HENNES gräns, hennes värderingar, en vettig nivå. Jag försöker lyfta fram att sjuka värderingar och tankar finns överallt, oavsett religion eller samhälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja Angola Tumme upp Hoppas fler länder följer efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

för i sverige har många så fantastisk fin kvinnosyn..... hört talas om kvinnohat? och bör tilläggas att sverige är främst i världen när det kommer till jämlikhet. inget islam, ingen religion, ingenting.. bara skeva människor och samhällsnormer. 

Det är klart jag hört talas om kvinnohat.Idet här fallet håller jag fast vid mina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. förbud är efterblivet. så...jaha? 


   
SvaraCitera