Aviseringar
Rensa alla

ångrar mig


guden2015:

De var inget äckligt men har ångest som fan tänk om polarna får reda på det :O ?

Vet du vad de bästa är att göra om man inte vill att "polarna" skall få reda på det? Man skriver om det på ett internetforum som är öppet för alla! [y]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

bögbild

tkr synd om de vuxna som är med på bilden.

de lär nt gå ut på ett tag


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

kr synd om de vuxna som är med på bilden.

Ja. Det är just dom som inte förtjänar att stanna i Sverige. [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vet du vad de bästa är att göra om man inte vill att "polarna" skall få reda på det? Man skriver om det på ett internetforum som är öppet för alla!

Ingen vet att det är jag,

Ångrar mig som fan vad tänkte jag med :O


   
SvaraCitera

Så kan det gå.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ja. Det är just dom som inte förtjänar att stanna i Sverige. [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

marc abramsson ser ut som en pedofil, speciellt med den dära blicken, och att han valde just ett barn på framsidan gör nt saken bättre. [cry]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

marc abramsson ser ut som en pedofil, speciellt med den dära blicken, och att han valde just ett barn på framsidan gör nt saken bättre.

[badgrin] finns många ointelligenta människor. [badgrin]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

guden2015:

De var inget äckligt men har ångest som fan tänk om polarna får reda på det :O ?

Så länge du håller munnen stängd ([bigsmile]) om det så kommer det ju inte komma ut.


   
SvaraCitera

haha så synd då


   
SvaraCitera

guden2015:

finns det nåt sätt att komma över det här ?

nej, men jag förlåter dig. gå nu vidare med ditt liv och glöm gubben som var 50 +
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Åh, var det du? Vill bara skriva att det var en trevlig kväll och jag hoppas vi kan göra om det

[y]


   
SvaraCitera

.. löl btw


   
SvaraCitera
zazz
 zazz

Du behöver ju inte berätta det som många andra också skrivit och be han 50+:aren att hålla tyst om det med. Och om dina kompisar får veta det så får dom väl bara acceptera att alla gillar inte samma kön och vissa gillar även äldre. Jag lovar dig att det finns många(både tjejer och killar) som är lika gamla som dig och även yngre som gillar män i den åldern och även äldre än det som gjort mer än oralsex så jag tycker att om du nu gillade det så satsa på gubben, det är inget fel med det, men om du inte vill ha han så är det ju bara att glömma det och hålla tyst om det tills nån frågar.


   
SvaraCitera