Aviseringar
Rensa alla

Ångrar ni saker ni har skrivit/trådar ni har startat här?


Ämnesstartare

mmm jag vet ni ni ni i titeln, anyhows diskutera! Pinsamma, dumma, konstiga, you know the drill grejer ni har skrivit. 

själv tittade jag precis tillbaka på ett tidigare konto och ahhhhh GråterGråterGråter men även med det här kontot finns det en del som jag inte borde ha skrivit...


   
Citera

shatter

själv tittade jag precis tillbaka på ett tidigare konto och ahhhhh GråterGråterGråter men även med det här kontot finns det en del som jag inte borde ha skrivit...

Jag med, skit pinit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dando:

Jag med, skit pinit

vem äru?Rodnar


   
SvaraCitera

Inget än så länge iaf. Gör inga trådar nu för att undvika de :p

 


   
SvaraCitera

Rodnar

mm


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

inte längre. Börjar acceptera att jag är rätt dum i huvudet. Förr var det annorlunda dock.


   
SvaraCitera

Absolut inte. Jag vet redan att jag är störd o korkad. Säger precis vad jag känner här på forumet som irl liksom. Och det som man kanske borde ångra har ju ändå blivit raderat utav mods..


   
SvaraCitera
reben

ja vissa saker har ju varit lite onödigt


   
SvaraCitera

aa       


   
SvaraCitera

Ja, jag ångrar en tråd som jag har startat två gånger, men inte på grund av innehållet, utan för at den har misslyckats och sedan har jag inte kunnat ändra et. 


   
SvaraCitera

shatter:

vem äru?Rodnar

Sajer ja inta


   
SvaraCitera

"Att tänka innan man talar är som att torka sig innan man skitit" heter det. Jag antar att samma gäller skrivande här. Skriv på bara.


   
SvaraCitera

Nä, när jag ser grejer jag skrivit som jag inte skulle skrivit idag så tänker jag att det kändes ju rätt att skriva det just då och då fyllde det ju en funktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Absolut inte. Jag vet redan att jag är störd o korkad. Säger precis vad jag känner här på forumet som irl liksom. Och det som man kanske borde ångra har ju ändå blivit raderat utav mods..

hahaha 

isola: det kändes ju rätt att skriva det just då och då fyllde det ju en funktion.

borde nog börja tänka så också Rodnar


   
SvaraCitera

Mer än jag kan minnas Glad


   
SvaraCitera