Aviseringar
Rensa alla

Animal cops (Varning för känsliga)


Ämnesstartare

patrick bateman:

lägg inte upp sånt

nej, vet. men blev så .. "skärrad"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

lägg inte upp sånt

nej, vet. men blev så .. "skärrad"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jävla idiot nu kan jag inte sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jävla idiot nu kan jag inte sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

nej, vet. men blev så .. "skärrad"

kan förstå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch. Såg ett avsnitt av ett sånt där program någon gång där en katt hade ramlat ner i några kaktusbuskar och hade tusentals taggar i sig efteråt. Man såg inte ens att det var en katt under. Fast den klarade sig ganska oskadd ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

haha ofta. såg den idag när jag goolade fästingar (hade en på mig). så jävla vidriga mäniskor finns det allså

Hahah ja. Stackars Lounge som fick se den två gånger på samma dag.
Uhuhu man blir så ledsen av animal cops, men samtidigt så glad när de får nya och fina hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamlet:

en katt hade ramlat ner i några kaktusbuskar och hade tusentals taggar i sig efteråt.

Ushc.

Såg en pitbull lr något som lekt med en igelkott o hade massa taggar i fejjan förut, tror d va så iaf. hemskt ...


   
SvaraCitera
Wenzel

isola:

så bra att det visas på tv och att ingenting censureras. Folk ska få veta hur det är.

Håller med. Stör mig när folk censurerar bara för att de inte tål verkligheten. Sen kan de gå runt och tycka att världen är bra medan liv slocknar någon annanstans... [mad]

Är himla glad att det finns folk som reder ut sånt där, fattar inte vad det är för människor som har hjärta att försumma ett djur på det sättet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wenzel:

Är himla glad att det finns folk som reder ut sånt där, fattar inte vad det är för människor som har hjärta att försumma ett djur på det sättet [sad]

Verkligen! Vi borde ha sådana organisationer här också. Nu har vi visserligen två tre djurpoliser i Sthlm, men det är ju inte jämförbart med dessa.


   
SvaraCitera

Som sagt, folk ska se hur det är. Sluta gnäll om att ni blir ledsna över att se vissa bilder. Förövrigt står det en varning i rubriken.

Stackars hund dock, ser mer ut som att högra halvan av skallen skulle ha möglat än ett fästingangrepp.


   
SvaraCitera