Aviseringar
Rensa alla

Anmäl er till högskoleprovet


Ämnesstartare

Om ni ska göra det för imorgon är det sista dagen om man vill skriva det under hösten. 


   
Citera
Ämnesstartare

mm gjorde det igår. mitt hjärta gick sönder lite, 350 kr kunde jag ha köpt en snygg tröja för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
mm gjorde det igår. mitt hjärta gick sönder lite, 350 kr kunde jag ha köpt en snygg tröja för

Gjorde du inte provet i våras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Gjorde du inte provet i våras?

jo man kan göra hur många ggr man vill = )


   
SvaraCitera

 

Ska skriva provet till våren men är livrädd redan nu. Har redan skrivit en gång och ville dö lite efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmälde mig för en vecka sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
 Ska skriva provet till våren men är livrädd redan nu. Har redan skrivit en gång och ville dö lite efteråt.

jag skämdes också ögonen ur mig när jag såg resultatet, och var nervös och kissnödig hela provet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad dyrt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej tack jag vill inte


   
SvaraCitera
reben

vill men vågar nt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipset hade glömt hade kunnat bli katastrof!!! mrman u are the man Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte råd, dessvärre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag velar fortfarande. Vill inte kompromissa plugget till mina nuvarande studier, men vill inte heller misslyckas fatalt på HP. Kommer nog vänta till våren för att skriva, men lär nog inte  bestämma mig fören imorgon, hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för påminnelsen, mrman!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Jag velar fortfarande. Vill inte kompromissa plugget till mina nuvarande studier, men vill inte heller misslyckas fatalt på HP. Kommer nog vänta till våren för att skriva, men lär nog inte  bestämma mig fören imorgon, hehe.

gör det nu utan att du förbereder dig, så du har en bild av hur det ser ut bara, och till våren kan du ta det seriösare 


   
SvaraCitera