Aviseringar
Rensa alla

Anmäla barnporr


Ämnesstartare

Hej va inne på existenz å kollade runt hamna på en porrsida *host*[blush] klickade vidare på en del länkar,hamnade sen på en barnporrsida.

Jag vill nu anmäla den sidan hur gör jag det ? Och blir man anmäld själv av polisen om man råkar hamna på en sån sida fast det inte va med flit?


   
Citera

oh hai there! Jag googlade lite snabbt och hittade denna > http://www.ecpathotline.se/ <


   
SvaraCitera

WeeSC:

oh hai there! Jag googlade lite snabbt och hittade denna > http://www.ecpathotline.se/ <

Sluta skryt med dina extrema internetkunskaper. [sad]


   
SvaraCitera

Definition:

Och blir man anmäld själv av polisen om man råkar hamna på en sån sida fast det inte va med flit?

Nej, det är inte olagligt att bara vara inne på en barnporrsida. Det som är olagligt är att spara ner bilderna på hårddisken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra för vore inte direkt så jävla stabilt om snuten kom hem och sa att "tja du e pedo du va inne på barnporr nu tar vi din dator" fast det inte va menat att hamna där :S

Och tack för sidan blir å spara den i favoriter 😛


   
SvaraCitera

Definition:

Och tack för sidan blir å spara den i favoriter 😛

blir ledsen när jag läser sånt


   
SvaraCitera

nellnellnell:

Nej, det är inte olagligt att bara vara inne på en barnporrsida. Det som är olagligt är att spara ner bilderna på hårddisken.

Så du påstår att man kan surfa omkring på en barnporrsida ostraffat? Wieeeeeeeeeeeeeeee [bigsmile] nej, men seriöst?

Definition:

existenz

Aldrig hört talats om den sidan och jag önskar att jag aldrig fått det heller. [sad] Jag är en sådan som mår psykiskt dåligt över att se videos som 3guys1hammer, men ändå måste se klart.. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

blir ledsen när jag läser sånt

varför 😮 ? E ju skit bra att dom sidorna finns för att ta bort barnporr


   
SvaraCitera

WeeSC:

Så du påstår att man kan surfa omkring på en barnporrsida ostraffat? Wieeeeeeeeeeeeeeee [bigsmile] nej, men seriöst?

Ja, det kan man. Att bara kolla är inte olagligt.


   
SvaraCitera

nellnellnell:

Ja, det kan man. Att bara kolla är inte olagligt.

Aha, okej! Konstigt..


   
SvaraCitera

Kontaktar man inte polisen?


   
SvaraCitera

Definition:

varför 😮 ? E ju skit bra att dom sidorna finns för att ta bort barnporr

trodde att du menade att du skulle ha barnporrsidan till favoriter.

förlåt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

WeeSC: Så du påstår att man kan surfa omkring på en barnporrsida ostraffat? Wieeeeeeeeeeeeeeee [bigsmile] nej, men seriöst?
Ja, det kan man. Att bara kolla är inte olagligt.

Lol :S Det är ju förjävligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Ja, det kan man. Att bara kolla är inte olagligt.

inte så länge till dock
http://www.dn.se/nyheter/sverige/barnporrlag-skarps-1.986774


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Definition:

Lol :S Det är ju förjävligt.

Är det verkligen det?
Tänk om jag skickar en länk till dig som jag vet innehåller barnporr. Då har du helt plötsligt begått ett brott. Det om något är väl ganska förjävligt.


   
SvaraCitera