Aviseringar
Rensa alla

Anmäla en dryg -96???


Ämnesstartare

För typ 1 månad satt jag chattade med en tjej på msn som är 2 år yngre än mig.
Efter typ 10 minuter sa hon "Jag vet en som gillar dig".
Då frågade jag vem de va, och hon sa att det var en som heter linnea (ALLA gillar verkligen henne), jag frågade hela tiden om det var sant, och till slut sa hon "det är inte sant". Då vart jag jävligt arg och frågade linnea om det var sant, och som förväntat så var det ej sant(linnea gillade inte mig).

Samma sak hände för en vecka sen, fast nu tog hon en av sina kompisars mobil och skrev till mig "Jag tycker du är skitsnygg, adda mig på msn"

Så jag gjorde det. Sen frågade jag hon som lurat mig första gången om det var hon som höll på igen, för jag visste nästan att de var hon, och jag hade rätt, den slampan hade lurat mig igen (fast den här gången visste jag att det inte var sant).

Vafan ska jag göra?! Dessutom är hon en -96a, 2 år yngre än mig, vilket gör mig ännu argare.

Jag är inte mobbad eller nåt sånt.
Jag är inte ful eller fet eller nåt sånt. Jag är helt vanlig, har haft 4 tjejer förrut, schyssta polare.

Så varför gör hon såhär?? Ska jag anmäla??
Helst vill jag inte anmäla eftersom då kommer alla hennes kompisar hata mig och de vill jag inte.


   
Citera

Verkar ju jäääävligt sött av dig att ens fundera på att anmäla[smile]


   
SvaraCitera

Vad skulle du anmäla henne för? Det är knappast frågan om förtal eller dylikt. Säg åt henne att aldrig mer kontakta dig, till en början. Fortsätter hon kanske det kan räknas som förtal, men hon är ändå inte straffmyndig.
Bättre att ringa hennes föräldrar och be dem säga åt henne att sluta jobba sig.


   
SvaraCitera

Alltså.


   
SvaraCitera

XUSE:

Jag är inte mobbad eller nåt sånt.
Jag är inte ful eller fet eller nåt sånt. Jag är helt vanlig, har haft 4 tjejer förrut, schyssta polare.

Så varför gör hon såhär?? Ska jag anmäla??
Helst vill jag inte anmäla eftersom då kommer alla hennes kompisar hata mig och de vill jag inte.

Det är väl en anledning att hålla på?


   
SvaraCitera

XUSE:

Ska jag anmäla??

Bli grym på hax och sno hennes nakenbilder (alla tjejer har det på sina datorer) och printa ut på alla skolans skrivare.

Fett lol när hon fattar att det är du! Sen får du (och alla andra) lite schysst runkmaterial också.


   
SvaraCitera

Oh loli.


   
SvaraCitera

Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

This is my careface: [badgrin]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Haha vad fail du är som tror att alla tjejer vill ha dig. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Haha vad fail du är som tror att alla tjejer vill ha dig. [bigsmile]

Har jag sagt de??

Hon retas verkligen varje gång jag är inne på msn.

Det där gryphon skrev är nog det bästa svaret hitills.

Jag frågade en annan på msn och han tyckte jag skulle anmäla, fast om jag tänker efter så är det ändå en ganska liten sak.


   
SvaraCitera

XUSE:

Ska jag anmäla??

Vart ska du anmäla då?[bigsmile]


   
SvaraCitera

XUSE:

Hon retas verkligen varje gång jag är inne på msn.

Block? [rolleyes]


   
SvaraCitera

XUSE:

Hon retas verkligen varje gång jag är inne på msn.

Högerklicka på hennes namn i msn-listan, välj "ta bort", hur svårt kan det vara?[zzz]


   
SvaraCitera