Aviseringar
Rensa alla

Anmäld för stöld av WoW account?


Ämnesstartare

Tja, jag undrar om man kan bli anmäld om man skulle ta någon annans WoW account. Sålde mitt acc för ett bra tag sen, och nu har han skaffat WotlK o allt, och jag har kvar min CD-key, så jag kan ta tillbaks den om jag vill. Kan man bli anmäld för typ bedrägeri? Vad tycker ni jag ska göra? Typ världens guldläge ju! Slipperer köpa Wotlk, och får nån månads speltid också. Killen jag sålde den till bor långt ifrån, kanske 4-5 timmars restid ifrån mig, tror ni han kanske skulle besöka mig? han vet jag jag heter och bor. HJÄLP! GE MIG RÅD! MYCKET SVÅRT BESLUT HÄR!!


   
Citera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Kan man bli anmäld för typ bedrägeri?

Ja.

Kladdkakan92:

Vad tycker ni jag ska göra?

Du skulle behöva ett kok stryk tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska du göra det? det var ju DU som sålde det, ditt eget fel .. gå köp nytt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

GE MIG RÅD

Gör det! Jag har blivit avstängd på WoW 3 gånger men mitt acc lever och jag mår bra[smile]

Visa att det är lite stake i dig ffs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har själv sålt och tagit tillbaka mitt account tre gånger. Jag slutade visserligen spela för många månader sen, men jag tar tillbaka det lite då och då och säljer det för en mumsig summa [bigsmile]

Kladdkakan92:

Tja, jag undrar om man kan bli anmäld om man skulle ta någon annans WoW account.

Jag tvivlar starkt på att du kan bli anmäld. Det finns ju inga bevis för det. Go for it! Bara idioter som köper accounts ändå, så de får skylla sig själva [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Det finns ju inga bevis för det

personen som köpte hans konto, vet ju om vem som tjuvar tillbaka kontot, asså den som ägde den innan?


   
SvaraCitera

inte

slipper bekymmer, slipper spela wow == bara plus eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

personen som köpte hans konto, vet ju om vem som tjuvar tillbaka kontot, asså den som ägde den innan?

Men vart är beviset på att det är hans account? Det är ju den första ownern som har skivorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Du skulle behöva ett kok stryk tycker jag.

Då är vi två. Tog faktiskt accet igår, och nu har jag sjukt mycket skuldkänslor. Jag ska vänta och se om han kontaktar mig, om han gör det får han det tillbaks. han har familj, barn och säkert en fru, han kanske inte bryr sig så mycket, men jag vet inte.. Urgh. Mår illa faktiskt, mina kompisar som övertalade mig, sa att han inte kunde göra nåt. Om jag visste hans MSN så skulle jag redan ha gett tillbaks det, men nu vet jag inte det, så han får kontakta mig ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha hoppas han åker ner och skär av dina bollar. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Då är vi två. Tog faktiskt accet igår, och nu har jag sjukt mycket skuldkänslor.

Fy 🙁
Jag skulle få skuldkänslor med, skäms på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Men vart är beviset på att det är hans account? Det är ju den första ownern som har skivorna.

jaha.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Jag har själv sålt och tagit tillbaka mitt account tre gånger. Jag slutade visserligen spela för många månader sen, men jag tar tillbaka det lite då och då och säljer det för en mumsig summa [bigsmile]

Ditt lilla svin, om du tog mitt account så skulle jag allt straffknulla dig bra länge och så hårt att du inte skulle kunna sitta på en vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

jaha.. [rolleyes]

[y]

batleth:

Ditt lilla svin, om du tog mitt account så skulle jag allt straffknulla dig bra länge och så hårt att du inte skulle kunna sitta på en vecka.

Visst, det kanske är fult av mig att göra så, men jag bryr mig verkligen inte. Är man så dum att man litar på ngn man aldrig träffat förut så får man skylla sig själv [wink] Jag ska snart ta tillbaka mitt account igen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ROWBIN:

Jag ska snart ta tillbaka mitt account igen [bigsmile]

Det gör du bara för att du vill att jag ska komma och knulla dig, eller hur?


   
SvaraCitera