Aviseringar
Rensa alla

Anneliese Michel


Ämnesstartare

Någon mer som sett dokumentären ang henne? Läst om henne osv? Hört ljudupptagningarna på hennes exorcism? Har blivit skitinsatt och undrar bara..

tror ni hon var schizo eller bodde onda andra inuti henne?

Alltså ljudupptagningar ifrån hennes exorcism (startar vid 01.00):

Helt sjukt att de där ljuden kommer ifrån en ung tjej på typ 25 bast. Tycker det är galet intressant.. De som anneliese sas vara besatt av var Lucifer, Kain, Nero, Judas, Fleischmann och Hitler ([crazy]).


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hmm sånt där är så jävla obehagligt. Tror att det där bara förvärrade hennes sjukdomstillstånd [confused]

Har för övrigt en kusin som blev utsatt för exorcism när hon var en bebis [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hmm sånt där är så jävla obehagligt. Tror att det där bara förvärrade hennes sjukdomstillstånd [confused]

Varför tror du det? Men ja hon blev inte bättre iaf, exorcism misslyckades.. Men inget bet på henne, varken medicin eller behandling för schizofreni och epilepsi och allt vad de trodde hon hade.

Ending Jon:

Har för övrigt en kusin som blev utsatt för exorcism när hon var en bebis [tard]

Men va? [shake] Var hennes familj med i en galen sekt eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh sånt där är så jävla läskigt.. ryser..
Påminner om en film jag såg förut, Exorcism of Emily Rose


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Varför tror du det? Men ja hon blev inte bättre iaf, exorcism misslyckades.. Men inget bet på henne, varken medicin eller behandling för schizofreni och epilepsi och allt vad de trodde hon hade.

Om hon nu trodde hon var besatt, och det kommer massa folk och börjar med sånt, bekräftar det ju bara hennes vanföreställningar [tard] som om de vore sanna. Tror inte det är så bra för en sjuk person.

Lounge fact:

Men va? [shake] Var hennes familj med i en galen sekt eller något?

Jag vet inte, har aldrig vågat fråga något om det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Exorcism of Emily Rose

Är väl baserad på henne, till nån del i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Är väl baserad på henne, till nån del i alla fall

Mm märkte det nu när jag sökte upp namnet, den filmen var creepy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker inte lyssna. Men ah... fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Exorcism of Emily Rose

Ja som ending skrev är den baserad på historien om anneliese men kraftigt överdriven. Finns en tysk film vid namn Requiem som är av mer verklighetsbaserad karaktär.

Ending Jon:

Om hon nu trodde hon var besatt, och det kommer massa folk och börjar med sånt, bekräftar det ju bara hennes vanföreställningar [tard] som om de vore sanna. Tror inte det är så bra för en sjuk person.

Jo, det är faktiskt en bra teori.. men jag tror hon var lite panik, I'll do anything. Det var ju inte emot hennes vilja direkt. Hon hade provat allt inom psykiatri vård liksom.

Ending Jon:

Jag vet inte, har aldrig vågat fråga något om det [crazy]

Men gud [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jo, det är faktiskt en bra teori.. men jag tror hon var lite panik, I'll do anything. Det var ju inte emot hennes vilja direkt. Hon hade provat allt inom psykiatri vård liksom.

Det är i för sig sant. Såg du om henne på skräckministeriet, annars kan du ju kolla upp det [crazy]

Lounge fact:

Men gud [crazy]

Fast de är katoliker så [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det är i för sig sant. Såg du om henne på skräckministeriet, annars kan du ju kolla upp det [crazy]

Nej, vad är skräckministeriet?

Ending Jon:

Fast de är katoliker så [zzz]

Var ju hon med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Nej, vad är skräckministeriet?

http://svtplay.se/v/1731405/skrackministeriet/del_7_av_8_-_religion?cb,a1364145,...
Ganska coolt [crazy]

Lounge fact:

Var ju hon med.

Jo, visserligen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

http://svtplay.se/v/1731405/skrackministeriet/del_7_av_8_-_religion?cb,a1364145,​...
Ganska coolt [crazy]

Kollar imorgon eller så, tack

Kul med en som är lika nördig i detta som jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Kollar imorgon eller så, tack

Kul med en som är lika nördig i detta som jag

Hoppas det, annars kommer Satan och tar över din själ

Ha en trevlig kväll [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hoppas det, annars kommer Satan och tar över din själ

Men käft [crazy] har faktiskt klarat mig ifrån mardrömmar, är en tuff tjej alltså


   
SvaraCitera