Aviseringar
Rensa alla

Annorlunda K-Strimmor, 2 plan i formation eller 4 små plan i formation?


Ämnesstartare

Tog detta foto utanför linköpings flygplatts runt kl 15:00 9/9-2012. Vet någon vilka plan det kan röra sig om. Har funderingar om att det skulle kunna vara 4 JAS plan i formation på hög höjd då om ni kollar noga inte kan se flygplanskroppen eller flygplanskropparna så måste det med stor säkerhet röra sig om mycket små flygplan.

Untitled.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Mer inzoomat

Untitled.jpg


   
SvaraCitera

Ryssen är här, kuken.


   
SvaraCitera

hahah, du kan vara med i outsiders typ


   
SvaraCitera

Om jag ska försöka vara seriös så är det nog oftast bara militären som flyger så jävla tätt.


   
SvaraCitera

En rotel, jäkla fina vortex virvlar.


   
SvaraCitera

Det allra sjukaste måste vara hans vilja att äga en 80-talscadillac.


   
SvaraCitera

OF 5:

En rotel

Rote väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

hahah, du kan vara med i outsiders typ

lol, varför det? att vara flyfanatiker är vell inge speciellt


   
SvaraCitera

dazed:

Rote väl?

petitesser


   
SvaraCitera

OF 5:

petitesser

Gillar att vara dryg, har kultiverat den sidan hos mig själv sen jag reggade här.


   
SvaraCitera

Image
För säkerhets skull


   
SvaraCitera

dazed:

Gillar att vara dryg, har kultiverat den sidan hos mig själv sen jag reggade här.

ett ibland angenämt karaktärsdrag


   
SvaraCitera

Tjoge94:

att vara flyfanatiker är vell inge speciellt

Jo det är det ju faktiskt, att säga något annat är bullshit, tycker det mest är intressant, inget fel i det.

OF 5:

ett ibland angenämt karaktärsdrag

Inte hos mig tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo det är det ju faktiskt, att säga något annat är bullshit, tycker det mest är intressant, inget fel i det.

ao, jo kanske, sitter på http://www.flightradar24.com/ och har min scanner på 132,950 AM [Östgöta Control] börjar bli lite dött på radion nu såhär på en söndagkväll. kul är det iaf. checka min YT när du endå är igång http://www.youtube.com/user/tjampe?feature=mhee


   
SvaraCitera