Aviseringar
Rensa alla

Anonyma frågor


Ämnesstartare

har för mig att stora bröst va oxo pga mkt sex eller hur det var. orkar n t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: har för mig att stora bröst va oxo pga mkt sex eller hur det var. orkar n t

men det tror jag på, för har väl med hormoner att göra... kanske för vissa bara 😮 fast vet inte riktigt.

isola: bry dig inte hursom!

ty<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man skapar ett sådant konto får man skylla sig själv. Sedan kan man göra det lätt och låta bli att besvara frågor så är saken löst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan bli arg när folk frågar dumma saker, som t ex häromdagen skrev nån "Har du bullfitta?" och jag blev bara irriterad och det förstörde hela min kväll. Medan ibland får jag anonyma, jättefina frågor och kommentarer.. Och då känns det nästan extra fint för de är anonyma och då ökar chansen för att de verkligen vågar säga vad de känner och tycker. Så om de, anonymt, ger mig massa beröm och så, då blir jag liksom... Extra glad, typ.

Anonymitet är komplext. Jag gillar det samtidigt som det skrämmer mig. 


   
SvaraCitera

debepe:

Att visa sig sjgod är väl inte detsamma som att vara där. Vad jag är lr inte är angår egentligen ingen, sedan kanske jag väljer att visa upp mig på ett visst sätt.

Kanske inte alls tog åt mig, lr så kanske jag gjorde det. Angår ingen. Säger vad jag vill och gör vad jag vill, behöver inte vara äkta bara för det

Det är inte så jag tolkade trådstarten men mår du bra absolut good for you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: Det är inte så jag tolkade trådstarten men mår du bra absolut good for you

debepe: Blir det ibland. Men mitt största problem är att jag inte vet vilken djävel som gör såhär mot mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen inte bryr mig inte riktigt längre, vet att nio av tio människor är svin och endast håller upp en fasad när dom rör sig bland folk. känns inte värt att bli upprörd.


   
SvaraCitera

debepe: Blir det ibland. Men mitt största problem är att jag inte vet vilken djävel som gör såhär mot mig.

vad spelar det för roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte skapa en sådär frågegrej, men är rädd för alla sexfrågor. ''har haft sex m xxxx?höhöhöhöhöhööhöhöh''
lr kan man ta bor frågor?


   
SvaraCitera

kukoxo:

tänkte skapa en sådär frågegrej, men är rädd för alla sexfrågor. ''har haft sex m xxxx?höhöhöhöhöhööhöhöh''
lr kan man ta bor frågor?

frågorna man får syns inte för andra. ,man kan väljaatt inte svara på dem/ta bort dem 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: vad spelar det för roll

Vadå, så om jag vill veta vem som frågar, exvis, "varför är du dum i huvudet?" så tar jag åt mig? Nej. Jag vill veta vem som ställt den frågan, för personen kanske står mig nära... Man vill ju veta. Men jag lever med att jag inte vet... Säger bara att det kan vara irriterande och frustrerande ibland, handlar inte om att jag tar åt mig/inte tar åt mig.

kukoxo: lr kan man ta bor frågor?

Du kan ta bort frågor, redigera svar & inaktivera kontotTumme upp


   
SvaraCitera