Aviseringar
Rensa alla

Anorektiker...


greentea:

Ok det kanske är olika från person till person, och hur allvarlig ätstörning man har..

Ja det är det för det sa min psykolog Alice Grete Ingvarasson till mig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

greentea:

Det gjorde den iaf för mej.Fick ätstörningar vid 13 års ålder. Växte inget på flera år

ajajaj [no-no]


   
SvaraCitera

Yogi:

Puberteten stannar väl inte bara för att man inte äter något?

men det är ju klart att den gör, man kan inte växa och utvecklas normalt om man inte får någon näring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det är ju klart att den gör, man kan inte växa och utvecklas normalt om man inte får någon näring

tyst [no-no]


   
SvaraCitera

De allra flesta som återgår till normalt ätande börjar växa igen.
Risken att inte göra det ökar dock ju längre man svälter och om man inte slutar förrän man nått vuxen ålder.


   
SvaraCitera

olika men vanligast är nog som du att man inte växer,jag växte 2 cm circus 😉 min hud var renare när jag inte hade mat i mig,men då låg jag på 40 kg under där så går det väl utför kanske....
ta det som en positiv sak att hormoner och kroppen blir "vanlig" igen beror ju på hur din hy var förut också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det är ju klart att den gör, man kan inte växa och utvecklas normalt om man inte får någon näring

Precis, äntligen nån som hajar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

De allra flesta som återgår till normalt ätande börjar växa igen.
Risken att inte göra det ökar dock ju längre man svälter och om man inte slutar förrän man nått vuxen ålder.

Hjälp! Klump i magen...


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Kanske därför jag är mobbad för att jag är liten[cry]

är också kortismini

greentea:

Precis, äntligen nån som hajar[y]

hur mår du nu då, lyckats gå upp något?


   
SvaraCitera

Man kan sluta växa bara man har för snabb metabolism. Jag fick näringstillskott av min dietist. Jag trodde att det var för att jag skulle öka i vikt men jag fick senare reda på att det var för att jag kunde stanna i växten om jag inte åt tillräckligt mycket.


   
SvaraCitera
Jeay_L

isola:

är också kortismini

Lika kortismini som mig? [cute]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Lika kortismini som mig? [cute]

är inte synsk[no-no]
hur lång e du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur mår du nu då, lyckats gå upp något?

Ja då själva anorexin varade inte så länged. Kanske var ett halvår som jag var riktigt sjuk. Men nu har det övergått till hetsätningar och sån skit istället. Och det värsta är att jag inte tar det på allvar =/. Men ibland mår jag hyfsat och ibland skit. sj då? =)


   
SvaraCitera

greentea:

sj då? =)

aldrig haft något sånt, men haft mkt annat, och har[no-no]


   
SvaraCitera
Jeay_L

isola:

är inte synsk
hur lång e du?

Typ 168


   
SvaraCitera