Aviseringar
Rensa alla

Anorexia problem.


kebu12:

Lätt att få tag i pistol i sverige?

Kan fixa om du vill ha [rolleyes]

BeautyFromPain:

För att jag vet inte hur en pistol fungerar [bigsmile] ..... [tard]

Well, varför inte bara svälja massa piller istället [rolleyes]


   
SvaraCitera

Äppelskrutt:

Kan fixa om du vill ha

Coolt[cool]


   
SvaraCitera

BeautyFromPain:

kommer tvinga mig att äta MER, då kommer jag spy. Jag HATAR att spy.

Må hända, men de måste också få dig att fatta att så du tänker nu inte är något bra för dig själv. Det hjälper inte att vi skriver hur sjukt det är att tycka anorektiker ser bra ut, det gör ingen skillnad för dig då du verkar avguda sjukdomen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosahest:

Må hända, men de måste också få dig att fatta att så du tänker nu inte är något bra för dig själv. Det hjälper inte att vi skriver hur sjukt det är att tycka anorektiker ser bra ut, det gör ingen skillnad för dig då du verkar avguda sjukdomen.

Jo iförsig.. Äter bättre nu än innan iaf. Då åt jag inget..Nu äter jag iaf lite varje dag..


   
SvaraCitera

BeautyFromPain:

''sök hjälp tidigt ''

well gör det. du vill inte vara nere i det djupaste av anorexian kan jag lova dig...

BeautyFromPain:

Det ger perfektion? Bilden är sjukt vacker o är min förebild även om vissa kallar den fejkad..

sjukt vacker?
jag skulle inte vilja vara tillsammans med en tjej som är sådär smal iaf...


   
SvaraCitera

BeautyFromPain:

Jo iförsig.. Äter bättre nu än innan iaf. Då åt jag inget..Nu äter jag iaf lite varje dag..

Det låter bra det, så länge du håller vikten och inte dalar upp eller ner i för rask takt. Nästa steg är väl bara att inse att anorektiker inte mår bra, även om du tycker att de ser bra ut. Det är trots allt inte för inte som anorexia är klassad som en sjukdom.


   
SvaraCitera

Crypto:

jag skulle inte vilja vara tillsammans med en tjej som är sådär smal iaf...

Tror knappast hennes ambition med det hela är att få dig att vilja bli tillsammans med henne [rolleyes]


   
SvaraCitera

jag har också, hur sjukt det än låter, velat ha anorexi. läste väldigt mkt anorexiböcker och inspirerades av det även om de framställde anorexia som helvetet. så jag antar att det är ganska vanligt att man vill ha det när man håller på att bli äs.

annars så tycker jag att du skall tänka över vad som egentligen är fel i ditt liv. du mår inte bra, sällan man bara får äs av att se vackra modeller etc. själv insåg jag att jag var missnöjd med mitt ansikte och att viktnedgång inte skulle rätta till mitt problem.

hur är det för övrigt? hur mkt äter du? kräker du? är du fixerad vid kroppen eller siffrorna? osv.


   
SvaraCitera

Äppelskrutt:

Tror knappast hennes ambition med det hela är att få dig att vilja bli tillsammans med henne [rolleyes]

not what I meant smartskaft -.-
men majoriteten av alla killar vill knappast ha ett benrangel


   
SvaraCitera

Crypto:

not what I meant smartskaft -.-
men majoriteten av alla killar vill knappast ha ett benrangel

Är det därför hon gör det, för att hon tror att det ska ge henne killar? Tyckte inte det framgick någonstans vad hon ville med det hela [zzz]


   
SvaraCitera

Äppelskrutt:

Är det därför hon gör det, för att hon tror att det ska ge henne killar? Tyckte inte det framgick någonstans vad hon ville med det hela [zzz]

meeeeeeen vad du ska vara seg i skallen 😛
jag tror nog att de flesta förr eller senare vill ha någon att vara tillsammans med och det jag menade med det jag sa var att killar inte direkt faller för tjejer med en så trasig kropp...


   
SvaraCitera

Crypto:

meeeeeeen vad du ska vara seg i skallen 😛
jag tror nog att de flesta förr eller senare vill ha någon att vara tillsammans med och det jag menade med det jag sa var att killar inte direkt faller för tjejer med en så trasig kropp...

Ja, men då får hon väl hitta en kille som gillar en så trasig kropp, det fattar hon ju själv [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BeautyFromPain:

Kebu12: Jag är 1,69 o väger 57

Ööööööh jag är 1,73 och väger 55.
och anser mig inte vara anorexi smal 😮 äter mer än dom flesta gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äängel:

1,73

1,75 *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äängel:

Ööööööh jag är 1,73 och väger 55.
och anser mig inte vara anorexi smal 😮 äter mer än dom flesta gör

Man behöver inte ha anorexia för att vara smal och man har inte anorexia bara för att man är smal..


   
SvaraCitera