Aviseringar
Rensa alla

Anser du dig vara smartare än genomsnittet?


donno, är bra på att lösa vissa problem och är allmänbildad. 


   
SvaraCitera

Icke.


   
SvaraCitera

nej dummare


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Samvetet: JA (Du röstade på detta alternativ)

jag befinner mig nog inom normalvariationen men tror ändå det är i övre delen, alltså över genomsnittet. 


   
SvaraCitera

haha resultatet visar 50-50 men typ 90% av de som svarat i tråden är de som svarat nej.

go jante


   
SvaraCitera
höna

På vissa sätt tyckar jag det.


   
SvaraCitera

Samvetet: JA

Men jag är inte i position att analysera mig själv.


   
SvaraCitera

Samvetet:

inväntar ett intressant resultat...

Eller jag anklagar alla för att vara idioter i tid otid iaf, om det är för att täcka upp för mina egna högst hypotetiska tillkortakommanden låter jag vara osagt.


   
SvaraCitera
seasaw

Ledsen


   
SvaraCitera

Jag företräder genomsnittets rätt i samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj.

Mycket hårda ord i en enda mening. Ursäktar om jag uttryckt mig såpass klumpigt att jag lämnat utrymme för somliga att anklaga mig på detta vis. Anledningen till att jag skrev "intressanta" resultat var för att jag fann frågan i sig intressant. Inget annat.

dazed:
Eller jag anklagar alla för att vara idioter i tid otid iaf, om det är för att täcka upp för mina egna högst hypotetiska tillkortakommanden låter jag vara osagt.


   
SvaraCitera

visste inte att samer odla vete hahahaha =)


   
SvaraCitera
mynona

Hade jag tyckt det skulle jag inte erkänna det. Jag kan tycka det ibland vid frustration, men jag har en opersonlig syn på intelligens: jag kan tycka att alla har samma intellektuella potential, de är bara vältränade eller otränade, därmed ligger det inte så mycket prestige i intelligens som det skulle ha gjort om man ansåg att intelligens och dumhet var medfött oföränderliga. Resonemanget gör att jag inte tycker att frågan egentligen är så viktig. 


   
SvaraCitera

Alltså ja men alla har ju olika erfarenheter.


   
SvaraCitera