Aviseringar
Rensa alla

Ansiktsprodukter


Ämnesstartare

har barnolja i ansiktet nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
http://www.kicks.se/estee-lauder/daywear-bb-creme-spf-35--p19621

ända sen jag började använda denna som "foundation" så har jag inte behövt använda andra mjukgörande. typ. Förutom aloevera när jag får finnar ibland, vilket jag får när jag tex har den kvinnliga perioden. 

vad använder du mer? har funderat på den men den är så dyrrr

amsi:
har barnolja i ansiktet nu

får du ej finnar av det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad använder du mer? har funderat på den men den är så dyrrr

får du ej finnar av det?

nej, är så torr nu så att jag var tvungen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej, är så torr nu så att jag var tvungen.

använd oljefri fuktighetskräm! aloe vera är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: vad använder du mer? har funderat på den men den är så dyrrr

Jag använder inget annat, denna krämen är som en hudkräm med lite färg i. Den är rätt dyr men håller länge! Den är rätt rinnig så lätt att smeta ut i ansiktet, så man behöver ej så mycket. Jag har fått mycket bättre hud sen jag bytte bort alla andra billigare foundations till denna så lätt värt priset!! Sen har jag bara lite rosa skimmer på kinderna för att inte se så matt ut i ansiktet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag använder inget annat, denna krämen är som en hudkräm med lite färg i. Den är rätt dyr men håller länge! Den är rätt rinnig så lätt att smeta ut i ansiktet, så man behöver ej så mycket. Jag har fått mycket bättre hud sen jag bytte bort alla andra billigare foundations till denna så lätt värt priset!! Sen har jag bara lite rosa skimmer på kinderna för att inte se så matt ut i ansiktet. 

tänkte rengöring, toner och kräm till natten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

använd oljefri fuktighetskräm! aloe vera är bra

har för torr hy för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rengöring är onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: tänkte rengöring, toner och kräm till natten

Aha, nä jag använder ingenting sådant. Behöver det typ inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har för torr hy för det

aha trodde du hade typisk tonårshy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bättre att tvätta med vatten/ansiktsduk och göra ansiktsmask två ggr i veckan och skrubba en gång 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Aha, nä jag använder ingenting sådant. Behöver det typ inte.

vad använder du att ta bort smink med? för mig är det samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: vad använder du att ta bort smink med? för mig är det samma sak.

Gunry sminkborttagningsservetter, svinbilliga typ 10:- ! Sen efter jag tagit bort sminket sköljer jag ansiktet med bara vatten. Man kan säkert skippa det men tycker inte ansiktet känns rent annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
bättre att tvätta med vatten/ansiktsduk och göra ansiktsmask två ggr i veckan och skrubba en gång 

beror på hudtyp. vissa hudtyper kan man ju göra vadsomhelst som helst med utan att den blir fet/torr/annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

beror på hudtyp. vissa hudtyper kan man ju göra vadsomhelst som helst med utan att den blir fet/torr/annat.

det är klart! har haft alla möjliga produkter, men det här han fungerat bäst. sen kan det bero på annat också.


   
SvaraCitera