Aviseringar
Rensa alla

Ansökt som au-pair i Edinburgh


smisk
Ämnesstartare

Familjen verkar hur skön som helst, men jag sitter och väntar på att de ska ta kontakt med mig, eftersom jag tydligen måste betala någon slags avgift på hemsidan för att kunna kontakta familjer direkt på egen hand.
Men jag är lite pirrig! Har liksom aldrig gjort något viktigt i mitt liv förut.

Är det någon här som varit au-pair förut? Hur är det? Jag är nyfiken!


   
Citera

vissel är ju au-pair, citera hit henne! (jag orkar inte [blush])


   
SvaraCitera

smisk:

Är det någon här som varit au-pair förut? Hur är det? Jag är nyfiken!

Har bara haft vänner som varit de och de har: ej gillat det. Fast tror ej de sökte genom seriös sida och att de pga av det kom till riktigt störda familjer.


   
SvaraCitera

har btw en kompis som är au-pair i norge för tillfället. han kan ju dock åka hem varannan helg ungefär, lite skillnad att vara längre bort tror jag [smile]

men hans familj är tydligen helt okej. han går med barnen till bussen på morgonen, promenerar med hunden, städar, är barnvakt och lagar mat typ [smile]


   
SvaraCitera

Sett massa filmer med barnflickor och vad männen gör med dem!

Fett med sex.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vissel är ju au-pair, citera hit henne! (jag orkar inte [blush])

[bigsmile]

vissel:

hei

Nintendo:

Fast tror ej de sökte genom seriös sida och att de pga av det kom till riktigt störda familjer.

Ah, sidan jag sökt genom verkar vara riktigt seriös. Massor med information och grejer, och så måste man som sagt betala en avgift för att få tillgång till tex namn på familjen, tel-nr och foton osv!

enhimmelskdrog:

men hans familj är tydligen helt okej. han går med barnen till bussen på morgonen, promenerar med hunden, städar, är barnvakt och lagar mat typ [smile]

Najs. Det är lite det jag tror jag förväntas få göra, minus hundpromenader då de inte har hund, så det låter ganska chill, egentligen.


   
SvaraCitera

Har en kompis som var au-pair i London för något år sen. Hon trivdes. Verkade vara mycket hushållsarbete i stil med disk och städande dock.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Slumpartad:

männen gör med dem!

Ensamstående mamma som jag söker hos [party]

mediakatt:

Har en kompis som var au-pair i London för något år sen. Hon trivdes. Verkade vara mycket hushållsarbete i stil med disk och städande dock.

Fast jag är lite knasig, jag älskar att diska, och städa har jag inget emot, så det blir bara skoj [bigsmile]


   
SvaraCitera

smisk:

Ensamstående mamma som jag söker hos [party]

Sett filmer med det också [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

smisk:

Najs. Det är lite det jag tror jag förväntas få göra, minus hundpromenader då de inte har hund, så det låter ganska chill, egentligen.

jaa, tror han tjänar 5000 NOK/månad också. vet inte exakt vad det blir i svenska kronor men det verkar ju helt ok. fast varje familj får kanske bestämma själv hur mycket dom vill betala ut? jag vet inte


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Slumpartad:

Sett filmer med det också [wink][wink][wink][wink]

Snusk [crazy]

enhimmelskdrog:

fast varje familj får kanske bestämma själv hur mycket dom vill betala ut? jag vet inte

Mjo, verkar som det. Det står "101-200$/week" på de flesta annonser, men jag antar nästan att det landar på runt £100 för de flesta. FAst pengarna är inte vad som driver mig, utan mest erfarenheten!


   
SvaraCitera

smisk:

FAst pengarna är inte vad som driver mig, utan mest erfarenheten!

ja, det är kalrt [smile] tror de flesta gör det för erfarenheten och inte för pengarna [cute]


   
SvaraCitera

smisk:

Ensamstående mamma som jag söker hos [party]

Då blir ni nog som kompisar!!

Slumpartad:

Sett filmer med det också [wink][wink][wink][wink]

[love]


   
SvaraCitera

smisk:

Snusk [crazy]

Ah men det är så det är. Hon kommer någon gång och har tyvärr inge pengar så hon måste betala dig på annat sätt. Åh ja, du vet...


   
SvaraCitera

Minns att min morsa sa att hon varit det i Frankrike. Hon var typ som en husa då.
Men de var adel och grejer, så hon gillade det nog.


   
SvaraCitera