Aviseringar
Rensa alla

Antagen till modellagentur!


Ämnesstartare

Jag har blivit antagen till en agentur men nu känner jag att jag måste slimma till mig lite! Jag skulle behöva gå ner fem kg och jag undrar ifall ni vet något bra sätt, någon diet eller någon extra effektiv träning som gör att det går rätt snabbt?
Tacksam för svar [bigsmile]


   
Citera

Hur ser dina måltider ut för tillfället, och hur mycket motionerar du i nuläget?


   
SvaraCitera

Eller så blev du antagen för att de gillar hur du ser ut nu, inte för att de gillar hur de tror att du skulle se ut om du vägde mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melliz:

Hur ser dina måltider ut för tillfället, och hur mycket motionerar du i nuläget?

Jag tränar innebandy två gånger i veckan och går en promenad på ungefär en timme i veckan. Jag äter frukost, lunch och middag men äter bara tillagad mat till middag. Till frukost blir det frukt eller ett knäckebröd och till lunch blir det oftast sallad. Men mina portioner är rätt vanliga, kanske lite mindre än medel.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Jag skulle behöva gå ner fem kg

säg stfu jag är snygg som jag är.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Men mina portioner är rätt vanliga, kanske lite mindre än medel.

Det låter inte som du bör ändra någonting.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Jag har blivit antagen till en agentur men nu känner jag att jag måste slimma till mig lite! Jag skulle behöva gå ner fem kg och jag undrar ifall ni vet något bra sätt, någon diet eller någon extra effektiv träning som gör att det går rätt snabbt?
Tacksam för svar

är det cosmodels? gå i så fall ur snarast


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Jag tränar innebandy två gånger i veckan och går en promenad på ungefär en timme i veckan. Jag äter frukost, lunch och middag men äter bara tillagad mat till middag.

Du äter alltså inget skräp? Helt enkelt träna mer. Istället för promenaden löper du. Fast mer träning, innebär mer mat. Tänk på att äta en rejäl frukost, rejäl lunch och en mindre middag. Stoppa aldrig i dig något efter klockan sju! [no-no]


   
SvaraCitera

trodde jag också var det så var det moderator de menade :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

är det cosmodels? gå i så fall ur snarast

Nej, men har blivit kontaktad av dem förut. Vad är det för lurt med dom?[surprised]

Melliz:

Du äter alltså inget skräp?

Jo, det glömde jag! Ungefär en gång i veckan äter jag någon form av godis.


   
SvaraCitera

Melliz:

Stoppa aldrig i dig något efter klockan sju!

Nej, det är dåligt för nattsömnen! Sluta ge bantningstips till en snygg tjej [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Det har kommit massa modeller hit som vill banta, vad kommer alla ifrån :S


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Det har kommit massa modeller hit som vill banta, vad kommer alla ifrån :S

kanske stylesearch


   
SvaraCitera

Du är 15 år. Du ska inte behöva banta, är det någon som har sagt till dig att du ska göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Du är 15 år. Du ska inte behöva banta, är det någon som har sagt till dig att du ska göra det?

Nej, ingen har krävt att jag ska gå ner för att de ska anlita mig men det är något som jag själv vill för att uppnå bättre resultat. [smile]


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

men det är något som jag själv vill för att uppnå bättre resultat.

sluta [mad]


   
SvaraCitera