Aviseringar
Rensa alla

Antagen till modellagentur!


framtidstron är död:

Nej, det är dåligt för nattsömnen! Sluta ge bantningstips till en snygg tjej

Jag uppmanar henne inte till att banta. Om hon vill gå ner i vikt så kan hon göra det på ett hälsosamt sätt genom att byta ut sina vanor till något bättre.

Juliiiaaa:

Jo, det glömde jag! Ungefär en gång i veckan äter jag någon form av godis.

Skippa skräpet och ät fruktsallad, bär eller grönsaker med dipp. Mycket godare dessutom. [smile]


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Nej, men har blivit kontaktad av dem förut. Vad är det för lurt med dom?

fotografen som grundat agenturen är en snuskgubbe som är ganska dålig på att fotografera, helt utan sinne för vilka vinklar och poser som är smickrande och säljer.

hans fine art nude-bilder bland annat får mig att skratta högt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fotografen som grundat agenturen är en snuskgubbe som är ganska dålig på att fotografera, helt utan sinne för vilka vinklar och poser som är smickrande och säljer.

hans fine art nude-bilder bland annat får mig att skratta högt.

Okej, det låter inte speciellt lockande. Men jag var inne på deras hemsida och jag uppfattade det som om de inte tar några bilder? Utan de bara gör "reklam" för modellen?
Men inga risker ska tas så jag håller mig till den andra agenturen.


   
SvaraCitera

Melliz:

Om hon vill gå ner i vikt så kan hon göra det på ett hälsosamt sätt genom att byta ut sina vanor till något bättre.

Eftersom hon redan har hälsosamma rutiner och ska nå en vikt som antagligen går under normalvikt så kan hon inte göra det på ett hälsosamt sätt. Att äta ett underskott som normalviktig oavsett om man skapar detta underskott genom överdriven träning eller genom att äta mindre är aldrig hälsosamt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Men jag var inne på deras hemsida och jag uppfattade det som om de inte tar några bilder? Utan de bara gör "reklam" för modellen?

jag känner en tjej som är modell hos dem. Hon fick åka ner till dem och ta bilder till sin portfolio som visas på hemsidan. Sedan vill ju både fotografen och modellerna uppdatera sina portfolios så får de inte tillräckligt med jobb fotas de igen av samma fotograf, för att få fräscha bilder,


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Eftersom hon redan har hälsosamma rutiner och ska nå en vikt som antagligen går under normalvikt så kan hon inte göra det på ett hälsosamt sätt. Att äta ett underskott som normalviktig oavsett om man skapar detta underskott genom överdriven träning eller genom att äta mindre är aldrig hälsosamt.

Det finns säkert livsmedel som hon kan byta ut till ett nyttigare alternarnativ men som fortfarande ger henne de vitaminer hon behöver.
Hon bad om råd, inte negativ respons. Jag uppmanar henne inte till att banta, utan jag gav henne bara enkla tips, vilket var det hon sökte.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

helt utan sinne för vilka vinklar och poser som är smickrande och säljer.

Postorderhoran:

cosmodels fotografs portfolio

ahaha ja, det där var ju pinsamt om man kallar sig fotograf :S Till och med jag skulle kunna få de där tjejerna att se snyggare ut.


   
SvaraCitera

Melliz:

Det finns säkert livsmedel som hon kan byta ut till ett nyttigare alternarnativ men som fortfarande ger henne de vitaminer hon behöver.

Du erbjuder alltså ett mindre ohälsosamt bantningsalternativ, det är fortfarande ohälsosamt att tvinga sig att gå ner i vikt fast man är smal genom att äta för lite.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Eller så blev du antagen för att de gillar hur du ser ut nu, inte för att de gillar hur de tror att du skulle se ut om du vägde mindre.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

ahaha ja, det där var ju pinsamt om man kallar sig fotograf :S Till och med jag skulle kunna få de där tjejerna att se snyggare ut.

finns fine art nude-bilde med frukter, åh vad jag skrattade [blush]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Du erbjuder alltså ett mindre ohälsosamt bantningsalternativ, det är fortfarande ohälsosamt att tvinga sig att gå ner i vikt fast man är smal genom att äta för lite.

Om du äter vitt bröd till frukost, men jag tipsar dig om grovt bröd, är det ett bantningsalternativ? Nej, snarare mer HÄLSOSAMT för din kropp.
Samma sak med godis, frukt och bär är mer HÄLSOSAMT för kroppen.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

något som jag själv vill för att uppnå bättre resultat.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Melliz:

Om du äter vitt bröd till frukost, men jag tipsar dig om grovt bröd, är det ett bantningsalternativ?

Nej, men man går inte ner i vikt av att vara HÄLSOSAM om man inte redan är en tjockis.

Postorderhoran:

finns fine art nude-bilde med frukter, åh vad jag skrattade

HAHA VÅRTORNA FY FAN HAHA RÖVARA HAHA


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Nej, men man går inte ner i vikt av att vara HÄLSOSAM om man inte redan är en tjockis.

Hon blir inte smalare av att äta godis istället för frukt/bär/grönsaker, så din kommentar kan beskrivas med ett ord: Idioti.


   
SvaraCitera