Aviseringar
Rensa alla

antalet på sin partners sexpartners


Ämnesstartare

sökte bara snabbt utan att hitta liknande tråd 
precis som rubriken 
är detta något ni bryr er om?
vet ni hur många er partner har legat med?
är det viktigt för er att veta?

Alltså typ vet om folk som tvingat deras partner att berätta vilka de legat med förr och sånt
så började fundera på detta 
 


   
Citera
Ämnesstartare

För mig spelar det ingen rollhur många min partner har legat med före mig så har aldrig kommit på tal att fråga 
han har heller aldrig frågat mig, och känner inte behov av att berätta det för honom heller 
något säger mig dock att jag inte vill veta vilka han legat med

var på en födelsedagsmiddag en gång och fick veta att min dåvarande legat med 5 av 7 tjejer runt bordet
Sved lite, vet dock ej varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nöjer mig nog bäst med att inte veta. Börjar lätt jämföra mig om jag vet något om sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
Nöjer mig nog bäst med att inte veta. Börjar lätt jämföra mig om jag vet något om sådant.

jag gör nog också detta tror jag, omedvetet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: För mig spelar det ingen rollhur många min partner har legat med före mig så har aldrig kommit på tal att fråga

hade kanske spelat roll om han legat med alla mina vänner och sånt 
men då kanske jag inte sett han som pojkvänsmaterial heller 
vet ej, så kluven 


   
SvaraCitera
reben

vill ej veta men hade säkert tagit reda på d ändå o mått asdåligt. spelar stor roll :SS:S:SSS e iof mästersvartsjuk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vill ej veta men hade säkert tagit reda på d ändå o mått asdåligt. spelar stor roll :SS:S:SSS e iof mästersvartsjuk 

jag har nog lite tendenser till svartsjuka på min pojkväns förflutna 
dvs ååh han har varit utomlands med en tjej i alla länder som finns typ och fått se massa fina saker ihop med henne
eller hans andra tjej som var hans första kärlek och sånt skit 
(mår nästan dåligt bara av att prata om det) 
så undviker att veta så mycket som möjligt, är dock ej svartsjuk i den benämelsen att jag tror han ska vara otrogen eller liknande, litar på honom på det sättet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ointressant.


   
SvaraCitera

är detta något ni bryr er om?
vet ni hur många er partner har legat med?
är det viktigt för er att veta?


   
SvaraCitera
penja

Har hänt att jag funderar på sånt, utan att egentligen vilja veta.  Jag blir nog ganska lätt svartsjuk, så ibland undrar och  undrar jag angående partners tidigare partners trots att det egentligen bara gör mig ledsen. Vet atr problemet ligger hos mig. Ska sluta bry mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att ha lite koll på ungefär hur erfarna folk är. hur många de legat med är ju en faktor, men hur mycket och hur varierat sex de haft är ju en större faktor.


   
SvaraCitera

spelar mest roll för mig att veta omden är oskuld eller inte

pga, det kanske låter dumt, men har ngn haft sex förut behöver man kanske inte ge guidad tour, men man kan ju bli onödigt besviken på sex om man tror hen är erfaren men liksom inte vet ALLS vad den håller på med.

sen är det ju fint att veta om det är liksom 10, 50, 100 eller 1000, men exakt siffra osv behöver jag inte veta. BEHÖVER inte veta alls egentligen, vill bara veta att hen tänker hålla sig monogam med mig. fast hm, om en person legat med 200 pers kanske det ger en fingervisning om hur monogam den brukar hålla sig. äh whatever bryr mig nog inte om folks historia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
gillar att ha lite koll på ungefär hur erfarna folk är. hur många de legat med är ju en faktor, men hur mycket och hur varierat sex de haft är ju en större faktor.

mm någon som legat med en person kanske har legat massa fler gången än någon som legat med fler i antal 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

mm någon som legat med en person kanske har legat massa fler gången än någon som legat med fler i antal 

ja. precis. fortfarande skillnad, dock. men överlag, det är relevant att veta hur erfarna folk är. om de inte har mycket erfarenhet så är det ju bra att vara lite mer vaksam på osäkerhet och så. och kanske inte föreslå alltför bisarra grejer.


   
SvaraCitera

jag sa till min partner från början att jag inte vill veta hur många hen haft sex med och att jag aldrig kommer berätta för henom hur många jag haft sex med. 
jag är ganska svartsjuk av mig och skulle nog bara må dåligt av informationen. 


   
SvaraCitera