Aviseringar
Rensa alla

antalet på sin partners sexpartners


Ämnesstartare

Leijonsparf:

ja. precis. fortfarande skillnad, dock. men överlag, det är relevant att veta hur erfarna folk är. om de inte har mycket erfarenhet så är det ju bra att vara lite mer vaksam på osäkerhet och så. och kanske inte föreslå alltför bisarra grejer.

aa, fast om man gillar "bisarra" saker kanske man ska försöka hitta en partner som gillar samma, vet dock ej om jag vill para ihop det med erfarenhet och antal sexpartners 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är kul att ni skriver hen Mycket glad


   
SvaraCitera
reben

FruLiten: jag har nog lite tendenser till svartsjuka på min pojkväns förflutna 
dvs ååh han har varit utomlands med en tjej i alla länder som finns typ och fått se massa fina saker ihop med henne
eller hans andra tjej som var hans första kärlek och sånt skit 
(mår nästan dåligt bara av att prata om det) 
så undviker att veta så mycket som möjligt, är dock ej svartsjuk i den benämelsen att jag tror han ska vara otrogen eller liknande, litar på honom på det sättet

pallar inte ens tänka på att personen levt innan den träffat mig typ. är helt galen. man vill inte va ihop med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
jag sa till min partner från början att jag inte vill veta hur många hen haft sex med och att jag aldrig kommer berätta för henom hur många jag haft sex med. 
jag är ganska svartsjuk av mig och skulle nog bara må dåligt av informationen. 

henom Mycket glad 
Men ja, hade min partner frågat mig om jag velat veta hade jag bett honom att inte berätta det för mig. 
Tror jag kan bli lite äcklad av tanken faktiskt. Vet att jag hade problem med att min förra partner haft sex med alla hans tjejkompisar. 


   
SvaraCitera
mynona

det är bekvämast att varken veta eller informera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog vara för nyfiken för att inte fråga om det. Men särskilt viktigt att veta kan jag väl inte påstå att det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelar ingen roll bryr mig inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är detta något ni bryr er om? Nä
vet ni hur många er partner har legat med? Ja
är det viktigt för er att veta? Nä, mest roligt


   
SvaraCitera

FruLiten: är detta något ni bryr er om?

nej

FruLiten: vet ni hur många er partner har legat med?

nej

FruLiten: är det viktigt för er att veta?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
Nöjer mig nog bäst med att inte veta. Börjar lätt jämföra mig om jag vet något om sådant.

Angående den grejen, vill man då om vid jämförelse att ens partner ska ha legat med "onajsa" eller "fett najsa" personer innan? 

Har ens partner legat med typ ascoola personer innan så vet man ju att man typ är på samma nivå som dessa och då blir det ju något av en egoboost, men har personen legat med onajsa personer innan kan man ju gotta sig i att man är den bästa ens partner haft. ehh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: För mig spelar det ingen rollhur många min partner har legat med före mig så har aldrig kommit på tal att fråga


   
SvaraCitera
marika

är detta något ni bryr er om?

vet ni hur många er partner har legat med?

är det viktigt för er att veta?

Det bryr mig sällan. Min partner är 30 år äldre än jag (vi har inte ett parhöllande utan vi är bara lekpartner) och han har legat med en massa av tjejer. Han berättar mig av dem ofta och då och då känner jag mig otillräcklig. 

Jag vet inte hur många har han haft sex med förran jag träffade honom.  Och exakt tal är inte lika viktig som till exempel vad han har gjort, vad har han tyckte om och vad han gillade inte. Vi också har ett öppnat förhållande så kan siffran öka när som helst.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl inte ett problem att den andra berättar om sina många 6partners utan att jämföra/håna lr nåt sånt. d e /care då

 brukar dock inte bli svartsjuk utan bara tycka att personen är patetisk och tappar respekten lite Rodnar

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marika : Han berättar mig av dem ofta och då och då känner jag mig otillräcklig.

Har du sagt det åt honom då? 

marika : Min partner är 30 år äldre än jag

Bara nyfiken, hur kommer det sig att du på arton år har ett sexliv med någon på nästan 50?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: brukar dock inte bli svartsjuk utan bara tycka att personen är patetisk och tappar respekten lite

fattar ej riktigt, att personen är patetisk för att den legat med många/få eller för att den berättar? 


   
SvaraCitera