Aviseringar
Rensa alla

Anti depprissiva = mängder med finnar


Ämnesstartare

Hej, jag har käkat fluoxetin nu i typ 2månader.. höjt 2 gånger redan ,käkar nu 40 mg.. Är det någon som har någon erfarenhet av biverkningarna, jag drömmer mardrömmar varje natt samt jätte ilsk huvudvärk ibland.. inte så ofta längre dock.

Det jobbigaste är dock dom konstiga finnarna jag får.. ploppat upp massa finnar, fick dem efter kanske 1 vecka med tabletterna. Dom är som svinkoppor, en plupp åså ede inget var utan kommer ut vatten och dom blir som sår. Nån som vart med om liknande? försvinner det tillslut eller kommer dom alltid vara kvar sålänge jag käkar tabletterna.
Jag har aldrig haft finnar på ryggen, nu har jag massa som sår 🙁 får panik å river sönder hela tiden.


   
Citera
Ämnesstartare

Mjo, alla som är emot deprissiva brukar faktiskt ha mycket finnar. [shake]


   
SvaraCitera

Sluta ta pillren och titta på Toy Story 2 istället, ett mycket bättre lyckopiller än fluxetin.


   
SvaraCitera

shit, sluta skräm mig 🙁 vill inte få massa finnar och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Mjo, alla som är emot deprissiva brukar faktiskt ha mycket finnar.

Är det så? :S

jag är tyvärr jätte utseendesfixerad när det gäller mig själv å har kämpat med att inte ha finnar osv.. så detta är jätte jobbigt å gör mig mer folkskygg osv.. :/ Antar att det är bättre att käka tabletterna å ha finnar än inte äta dem alls och må sämre.. har ju kännt mig lite bättre senaste iaf :/ Men ändå, får man det av alla preparat?


   
SvaraCitera

Threetwoone:

Antar att det är bättre att käka tabletterna å ha finnar än inte äta dem alls och må sämre..

det finns andra sätt att må bra än att äta piller.

Flugfiske, tillexempel.


   
SvaraCitera

ushäkta mej fröken ta av lilla tröjan da ska ba lyssna på din hjärt hehe yep allt måste av [wink]

Image

Ser vi ut som din läkare? Hoppas inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som vet något om det? typ om alla anti depp ger finnar :S


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera