Aviseringar
Rensa alla

Anti-onani piller?


Anonym321:

lägga timmar varje dag på att städa och fräscha upp det.

[chocked] måste du spruta runt satsen i hela rummet`?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Spermiedödande vet jaginte vad de skulle förbättra. Men det finns sk. testosteronantagonister man kan ta. I Sverige finns Propecia som främst säljs mot håravfall beroende på för fög testosteronnivå. Det gör att man tappar sexsuget också. Annars finns det en massa antidepressiva som har sådana biverkningar.

Nice, kan man köpa något av det på apoteket? Receptfritt?

Fingerprints:

måste du spruta runt satsen i hela rummet`?

Håller satsen i handen och springer sedan för kung och fosterland till toan. Men det känns jo o fräscht att resten av familjen skall använda den så då blir det att städa.


   
SvaraCitera

Anonym321:

Nice, kan man köpa något av det på apoteket? Receptfritt?

Nix. Receptbelagt. Får höra av dig till sjukvården.

Anonym321:

Nice, kan man köpa något av det på apoteket? Receptfritt?Håller satsen i handen och springer sedan för kung och fosterland till toan. Men det känns jo o fräscht att resten av familjen skall använda den så då blir det att städa.

Läskigt om du skulle springa på något, till exempel Fingerprints och hon fick den på sig.


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

[n]

Men tycker inte ni tjejer att det känns äckligt att få hela muffen full med sperma? Vill ni hälds slippa eller struntar ni i det?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

måste du spruta runt satsen i hela rummet`?

HAHAH[love]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Men tycker inte ni tjejer att det känns äckligt att få hela muffen full med sperma? Vill ni hälds slippa eller struntar ni i det?

haha inte för stunden men sen efteråt när det glider ut igen (om man går på p-piller) så äre väl inte så trevligt nä.

passaro:

HAHAH

[badgrin]


   
SvaraCitera

Anonym321:

Jag är en kille på 15 år och har ett problem.

Meh, såndär var vi alla. [crazy]


   
SvaraCitera

ring 1177. råd om vård dygnet runt.
dom brukar vara schyssta.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha inte för stunden men sen efteråt när det glider ut igen (om man går på p-piller) så äre väl inte så trevligt nä.

Vad intressant att höra. Själv skulle jag gärna ha sex med dig. Du ser bra och spännande ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

ring 1177. råd om vård dygnet runt. dom brukar vara schyssta.

Tack.


   
SvaraCitera

dagens ungdom [tired] när jag var 15 förde jag statistik över min runkning och hade det som min främsta hobby


   
SvaraCitera

jag önskar att det jag nyss skrev inte var sant...


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

dagens ungdom när jag var 15 förde jag statistik över min runkning och hade det som min främsta hobby

förde statistik hur?


   
SvaraCitera

stereo total:

förde statistik hur?

Typ skrev ner hur många gånger jag runkade på en dag och försökte att slå mina egna rekord. Tror mitt rekord var typ 12 gånger. Jag var väldigt ensam.


   
SvaraCitera