Forumet - Antidepressiva

Antidepressiva

1840 0 43

Spana också in:

raally:

herregud kvinna, jag däckar efter två stycken krävs bara en halv för att jag ska kunna sova

min doktor tyckte också det var konstigt att jag inte kände någon bättring mot panikångest eller blev det minsta dåsig av att ta upp till 6st i snabb följd., spec eftersom jag vägde rätt lite också
Jonnybravo91:

Enligt erfarenheter funkar inte några piller. Har aldrig stött på någon där pillren faktiskt varit lösningen...

Har ju blivit så knarkat att jag bara måste ha tabletter, inte beroende utan bara ett sätt att koppla av, brukar annars bli helt knäpp, snacka ryska och hoppas att jag blir överkörd av den där långtradaren... såe... för mig är det enda "lösningen". Eller ja, det finns ju ett sätt till [cute]
UnclePadda:

Stesolid. Man blir lugn av dem, inget annat.

NormaJean:

Okej, helst inget man går upp i vikt av.. käkar zyprexa nu vilket är rent av helvetet, har gått upp 2 kg utav dem och även förhöjd aptit, blir Aldrig mätt, vilket jag inte vill, egentligen

Typ de två jag behöver... Jag är smal. Sover gör jag som vanligt men i vissa fall skulle jag kunna behöva mer sömn.

Vet någon ungefär hur många olika sorter det finns av antidepressiva medel?
Snabelkabel:

Vet någon ungefär hur många olika sorter det finns av antidepressiva medel?

Stesolid är inte antidepressivt, det är ett lugnande preparat. Det är något dylikt du ska ta om du har sömnsvårigheter. Antidepressiva såsom Cipramil och Zoloft verkar inte lugnande, utan reglerar serotoninnivån i hjärnan snarare.

Alla dessa preparat är naturligtvis receptbelagda, för övrigt [y]