Aviseringar
Rensa alla

Antikvitet


Ämnesstartare

Det rör sig om en vackert åldrad spartansk amfora (12 år f.K.) som efter ett par veckor i rampljuset nu får stiga åt sidan till förmån för min nyligen anskaffade samling victorianska bronsbestick. Vasen är i utmärkt skick varför jag uppskattar dess värde till cirkum 3 000 svenska kronor.

Vill ni ha en mer ingående beskrivning samt se bilder tagna på föremålet hänvisar jag till PM-funktionen.

Välgång, mannar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vid närmare eftertanke: 3 500 svenska kronor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du verkligen att någon här på UM skulel kunna vara det minsta intresserade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Tror du verkligen att någon här på UM skulel kunna vara det minsta intresserade?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leman Bennerkraupt:

Ja.

Så som?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Så som?

Vänta och Du skall se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3500 för en tvåtusen år gammal vas? låter lite billigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

3500 för en tvåtusen år gammal vas? låter lite billigt

Jag är en generös människa.


   
SvaraCitera

Leman Bennerkraupt:

Jag är en generös människa.

Eller förbannat dum. Rikedom bygger man inte upp genom att vara generös....[tired]


   
SvaraCitera

Dessutom, är det inte emot reglerna att på UM annonsera saker? [confused]
Lås trollet och tråden pls! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leman Bennerkraupt:

Välgång, mannar.

Lyckat att en så prydlig och välsmord yngling som du ska totalt faila på att läsa de kontrakt du ingår.

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

Stringburka:

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

Och där låser vi tråden


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera