Aviseringar
Rensa alla

Antirasism tråden


Ämnesstartare

Här skriver vi bara bra saker om folk med annan etnicitet och pratar om allt bra dom gjort och allas lika värde 


   
Citera
Ämnesstartare

lol, varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King: Här skriver vi bara bra saker om folk med annan etnicitet och pratar om allt bra dom gjort och allas lika värde

Försöker du göra någon slags poäng riktad mot antirasister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
lol, varför

För att det finns så mkt rasism och folk med annan etnicetet blir behandlade sämre än ursprungs svenskar så då tänkte jag att vi skulle ägna en tråd åt dom där vi visar dom respekt och kärlek villket dom sällan får 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Försöker du göra någon slags poäng riktad mot antirasister?

Nej jag är antirasist 


   
SvaraCitera

vi får ju inte glömma alla djur som vi bara tvärtutar på efter vägen vafan de ä ju synd om dom, tänk dig själv o va älg oså kommer de en bil o får syn på dig o slänger sig på tutan för att du ska flytta dig... tänk dom stora öronen o bra hörsel o få en hög tutsignal i.. inte jävla kul men ä de nån som nån gång nämner detta? "nej för de är bara djur"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King: Nej jag är antirasist

Okej, undrar bara för jag har fått för mig att du gjort några rätt skämtsamma trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen: vi får ju inte glömma alla djur som vi bara tvärtutar på efter vägen vafan de ä ju synd om dom, tänk dig själv o va älg oså kommer de en bil o får syn på dig o slänger sig på tutan för att du ska flytta dig... tänk dom stora öronen o bra hörsel o få en hög tutsignal i.. inte jävla kul men ä de nån som nån gång nämner detta? "nej för de är bara djur"

Vad har det där med antirasism att göra?


   
SvaraCitera

vi bygger även staket så dom inte kan gå över dit dom kanske brukade gå förut.. stackars djur, folk kör på en grävling som ligger och lever halvt o får ligga där tills den dör för den som körde på honom har svinbråttom till jobbet eller nåt annat.. stressade jävlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Okej, undrar bara för jag har fått för mig att du gjort några rätt skämtsamma trådar.

Ja jag har gjort troll trådar men detta skulle jag absolut inte trolla om 


   
SvaraCitera

anonym321123:

Vad har det där med antirasism att göra?

inget men vi pratar typ aldrig om de utan det är bara synd om alla människor hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

Ja jag har gjort troll trådar men detta skulle jag absolut inte trolla om 

Hmm, vet inte om du driver med mig eller inte.

Borde inte du som trådstartare skriva en massa positivt om individer av en annan etnicitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

inget men vi pratar typ aldrig om de utan det är bara synd om alla människor hela tiden

Kan du inte starta en ny tråd om det?


   
SvaraCitera

#älglivesmatter


   
SvaraCitera